#57 Thundrace skrev:2144384( Blir klar nästa vecka,delar på väg från Italiano )
Nope. Var på SRW på kvällen, ingen mer körning än det igår. Hur så? Såg du ett väldigt fräckt, snabbt och otroligt inspirerande ekipage passera där då?Kimmse skrev:2144703mavve körde du vid fosie industri igår? mpt sege karusellen`?
Maverick_ou812 skrev:2144712Nope. Var på SRW på kvällen, ingen mer körning än det igår. Hur så? Såg du ett väldigt fräckt, snabbt och otroligt inspirerande ekipage passera där då?
Maverick_ou812 skrev:Vill vi skruva upp tempot? En avåkning trots lågt tempo förra gången, vill vi ha fler? Öppen för förslag men vi måste också tänka på gruppstorleken.
Maverick_ou812 skrev:2144672Vill vi skruva upp tempot? En avåkning trots lågt tempo förra gången, vill vi ha fler? Öppen för förslag men vi måste också tänka på gruppstorleken.
_basse_ skrev:2144761Jag menar inte att vi ska köra som galenpannor, men jag hörde att det var med en hel del "glidarmotorcyklar" (om man nu får använda det uttrycket) som körde lite lugnare än vad vi är vana vid från andra gruppkörningar....
Det jag menar är att man kanske ska dela upp grupperna efter vilken hastighet man vill köra......bara en tanke jag fick efter dom kommentarerna som jag hört efter SVT
Alla kommentarer är välkomna! Vi vill ju bli bättre så konstruktiv kritik gillar vi.Briljanto skrev:2144755Jag körde i din grupp mavve och tyckte att tempot vi höll va alldeles lagom. kan ju inte tala för de andra grupperna. Men på nationaldagen så kommer jag inte ha Sirbarret utan möjligen en flicka därbak och då skulle jag t.o.m vilja ha en grupp med ÄNNU lägre tempo. Så får ni gärna göra det tydligt vilka grupper som kommer köra fort och vilka som kör sakta.
Det är tydligen viktigt för damerna sånt där med hastighet =)?.
Mvh mattias
JKay skrev:2145668Jag ser gärna en snabb grupp, en lite mindre snabb grupp och jag själv i långsamma gruppen längst bak.
Motivering till det? För att jag är definitivt ingen rutinerad förare och vill inte ha ngn på mitt samvete (inte mig själv heller för den delen) som inte klarar det för att det går för fort.
Förslagsvis så tar:
Maverick_ou812 snabba gruppen
PGH mindre snabba gruppen
JKay långsamma gruppen
Alternativt om Ww och Skutte vill ta ngn...mig spelar det ingen roll. Jag kan vara sisteman med.
Tyckte iofs att det va skitkul att leda en grupp.
JKay skrev:2145668Jag ser gärna en snabb grupp, en lite mindre snabb grupp och jag själv i långsamma gruppen längst bak.
Motivering till det? För att jag är definitivt ingen rutinerad förare och vill inte ha ngn på mitt samvete (inte mig själv heller för den delen) som inte klarar det för att det går för fort.
Förslagsvis så tar:
JKay långsamma gruppen
Alternativt om Ww och Skutte vill ta ngn...mig spelar det ingen roll. Jag kan vara sisteman med.
Tyckte iofs att det va skitkul att leda en grupp.
JKay skrev:Förslagsvis så tar:
JKay långsamma gruppen
QUOTE]
Äntligen kan man sätta sig i soffan o spamma igen efter dagens övningar på Knudan. Kan bara säga att det här med bankörning i så jävla kul. Brett leende hela dagen, och på söndag är det Sturupspremiär Tycker nog att vi kan försöka differentiera farten i grupperna, men det e ju alltid svårt att säga exakt hur tempot blir. Nu med min stora erfarenhet av bankörning också så jag kommer hålla ett jäkla rakettempo Har blivit så snabb nu
PGH skrev:2145693JKay skrev:Förslagsvis så tar:
JKay långsamma gruppen
Äntligen kan man sätta sig i soffan o spamma igen efter dagens övningar på Knudan. Kan bara säga att det här med bankörning i så jävla kul. Brett leende hela dagen, och på söndag är det Sturupspremiär Tycker nog att vi kan försöka differentiera farten i grupperna, men det e ju alltid svårt att säga exakt hur tempot blir. Nu med min stora erfarenhet av bankörning också så jag kommer hålla ett jäkla rakettempo Har blivit så snabb nu
JKay skrev:2145713Jasså...du har tagit dig från snigelstadiet till skogsgroda nu??
Maverick_ou812 skrev:2145744Mycket snack om hastigheter här. Jag vill inte låta neggo men avkörningen skedde i den grupp som jag tror tog det mest lungt. Tror vi reisleiters (där inkluderar jag ww och Skutte) ska köra lite ihop och bestämma vilket tempo vi vill och kan hålla innnan vi diskuterar detta mer.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|