PGH skrev:2190310Du vet väl hur JKay fick igång matbeställningen va?! Hoppas att funktionen är ändrad så att man kan göra massutskick per pm, innan kunde man tydligen bara göra till 5 åt gången...
Tyvärr e det bara 5 åt gången fortfarande....
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
PGH skrev:2190310Du vet väl hur JKay fick igång matbeställningen va?! Hoppas att funktionen är ändrad så att man kan göra massutskick per pm, innan kunde man tydligen bara göra till 5 åt gången...
JKay skrev:2190379Tyvärr e det bara 5 åt gången fortfarande....![]()
PGH skrev:2190387Jag tar hand om det, så slipper ni andra anstränga era cpu:er till bristningsgräns. Har ju tid...
Strålande, dessutom är du ju IT chef och nåt ska du väl göra för din feta lön?PGH skrev:2190387Jag tar hand om det, så slipper ni andra anstränga era cpu:er till bristningsgräns. Har ju tid...
Fattar inte riktigt vad jag skall göra med alla pengar. Kanske köpa en ducce, då måste man ha fett på banken när man lämnar in den på service/reparationMaverick_ou812 skrev:2190436Strålande, dessutom är du ju IT chef och nåt ska du väl göra för din feta lön?![]()
bjorasen skrev:2190520Måste få klarhet i en sak nu asså!
Ingår det läsk i dom 60kr för pizzan?
bjorasen skrev:2190520Måste få klarhet i en sak nu asså!
PGH skrev:2190543![]()
![]()
Sorry, det gör det nog inte. Kanske inte den billigaste pizzerian men det fanns dåligt med alternativ. Kostar att ligga på topp...Hoppas inte det är avgörande för deltagande![]()
![]()
Zenit skrev:2190560picknik(snart kommer min beställning lovar
)
PGH skrev:2190574Det är fan på tiden, Maverick är ju helt utom sig pga så få beställningar![]()
Vi sak deala till oss ett bra pris på läsk också men det är klart lättare när jag ringer o säger "Jo serru... jag tänkte beställa 75 pizzor... kan vi göra ett bra pris på drickan också?"bjorasen skrev:2190520Måste få klarhet i en sak nu asså!
Det går så bra så. Listan är uppdaterad.RäZZR skrev:2190576En Calzone Fungi till mig tack
Edit: Såg nu att man skulle beställa hos PGH eller JKay![]()
Men det går kanske bra såhär också.
Ööööhhhhhhhhhh...?PGH skrev:2190574Det är fan på tiden, Maverick är ju helt utom sig pga så få beställningar![]()
Maverick_ou812 skrev:2190819Vi sak deala till oss ett bra pris på läsk också men det är klart lättare när jag ringer o säger "Jo serru... jag tänkte beställa 75 pizzor... kan vi göra ett bra pris på drickan också?"
Det går så bra så. Listan är uppdaterad.
Ööööhhhhhhhhhh...?![]()
Jag är lugn som en filbunke, du har ju lovat att jaga drönarna som inte beställt än.![]()
Swish skrev:2191232Är pizzorna goda där?
Tänk på att jag är väääääldigt kräsen...![]()
bjorasen skrev:2191587Ok, men om läsken inte ingår så kommer nog inte jag
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |