JKay skrev:2202080Får stämma in i grattineringarna!!
Grattis Johnny-boy till det 1000:e inlägget. Bara 500 kvar innan den 6:e
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
JKay skrev:2202080Får stämma in i grattineringarna!!
PGH skrev:2199284Nu byter vi samtalsämne, tycker jag. Vi kan prata om vädret, oljor, skenförsäkring, miniblinkers. Vad som helst utom vilsekörningen, GET ITAnnars blir det bara 50 varv runt macka-jäveln i Eslöv o inget mer, och hur kul är det på en skala
![]()
Zenit skrev:2202173hur många varv tror ni han hinner innan han svänger in på macken och inte runt eller tom ännu mer vilse..jag tippar på 12![]()
PGH skrev:2202188Läs om, läs rätt. Nu byter vi samtalsämne vaHur går det filmen Zenit från SRW, på tal om ngt helt annat?
Zenit skrev:2202258haha ok ska försöka va lite snäll..ett tag..har pmat k o frågat vart den tog vägen får se..men va ju ganska trist ett varv i touring tempo med pghdet andra ska jag jobba en massa med imorn har tagit ut det användbara så nu ska de på musik o klippas till nåt bra =) ska se om de inte kan bli klart på de 3 eller 4 timmarna som jag kommer sitta imorn..blir aldrig nöjd
![]()
PGH skrev:2202262"Skall försöka vara lite snäll" ... touringtempo, det är inte vad jag kallar snälltDu kommer bli så omkörd nästa tillfälle på SRW, räkna med det, brassa dåktet.
Zenit skrev:2202270jag försökte tänkte inte ens på när jag jag skrev de..men ska genast försvara dig det var blött hade precis slutat regna och det vara andra varvet så man ska ta de lungt de varvet med =)
btw skulle inte du flagga?![]()
PGH skrev:2202276Jo, på söndag. Men inte den 11:e. Skall du köra på söndag?
Om du ska köra "safe" med passagerare tror jag du ska lägga dig i JKays grupp. Jag kommer att hålla ett något högre tempo än på SVT men ändå köra med goda marginaler. Detta är som sagt ingen tävling utan en social tillställning.Briljanto skrev:2202789Om man nu ska placera sig i en grupp.
Hur snabbt körde vi på SVT? i vems grupp ska man ligga om man vill hålla ungefär samma tempo?
Mvh Mattias
Briljanto skrev:2202789Om man nu ska placera sig i en grupp.
Hur snabbt körde vi på SVT? i vems grupp ska man ligga om man vill hålla ungefär samma tempo?
Mvh Mattias
Maverick_ou812 skrev:2202807Om du ska köra "safe" med passagerare tror jag du ska lägga dig i JKays grupp. Jag kommer att hålla ett något högre tempo än på SVT men ändå köra med goda marginaler. Detta är som sagt ingen tävling utan en social tillställning.![]()
Åk inte med PGH, han har laddat turboaggregatet! Whhhhhhhoooooshhhh!!![]()
Japp det stämmer bra, Jkay har det tredje fästet.Briljanto skrev:2198260Jag misstänker att det ena är mitt =)!
Det är tydligen beställt ett till mig, genom Sirbarret...
Det ska filmas jodå!
PGH skrev:2202811Vet inte vilken grupp du körde i på SVT, men jag kommer nog hålla lite högre tempo denna gång.
Specialstrecka: när jag kör själv, uj uj då kommer det gå riktigt fort.
Zenit skrev:2202846då ska jag hänga på för att jävlas med digundrar hur mycke man kan lätta den
funka ju bra med trästyre ha de på andra sidan med kanske..
![]()
PGH skrev:2202943Lägg krutet på att skala bort på fettot som sitter på den iställetDär finns kilo att spara...
Har varit ute o testat kameran nu, säger bara kalasMen ack vad sakta det känns på film, får ju ligga i minst 200+ hela tiden för att det skall bli lite aktion
![]()
Briljanto skrev:2202948hur har du fäst kameran? jag skruvar på hela översta stativ delen. och vips så har jag en snabbkoppling =)
hur blir det med vibrationer?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy