Maciver
None
Är du inte "abbonent" i den gruppen är det nog kört.
Tror det är den gruppen som brukar bli störst.
Bara för att du kom till rätt plats i slutet betyder ju inte att du körde rätt väg!
Jag kommer tjöra extra allt långsamgrupp, kommer antagligen bli sittande på en gammal GPX600. Så boka inte upp hela JKays grupp!
På onsdag spelar det ingen roll, alla grupper ska köra i samma tempo och vi måste se till att få dom lika stora då vi är en reisleiter kort.Är du inte "abbonent" i den gruppen är det nog kört.
Det går säkert att beställa mat på plats.Då klämmer jag in mig i hålet på plats 36.
Maten förstår jag att jag har totalmissat så det får väl bli en romantisk "candlelight dinner" i gräset med TLR i år igen
Dåligt väder innebär ett väder som inte kan ge oss alla ett säkert underlag att köra på, annars är det RACE ON!
sen vad menas med dåligt väder...är det bara regn som stoppar så är det lugnt för det verkar som om det ska bli sommarvärme och växlande molnighet =)
// PL
Alla grupper blir mer eller mindre långsamma efter allt som hänt så du behöver inte oroa dig.Ska ju bli sommar på onsdag.. så man ska bara kunna ställa klockan och gå upp på sin lediga dag. *gäsp*
ska man nog klara av om man vill..
men varför finns det bara mellangrupp nu? jag menar var tog den långsamma gruppen vägen?
Klokt beslut, det kommer fler rundor så bara haka på nästa gång.Hej
Jag måste backa ur. Jag jobbar natt tis-sön inkl. nationaldagen och pallar inte. Ha det fint så följer jag turen härifrån
/P-O
Han kan bara dyka upp, vi behöver inte lägga till på kanskelistan idag.Skulle vilja lägga till min polare Sajklan som en dubbelnolla 00...han är inte riktigt säker än men eventuellt ska han med. får besked tisdag kväll
sen vad menas med dåligt väder...är det bara regn som stoppar så är det lugnt för det verkar som om det ska bli sommarvärme och växlande molnighet =)
// PL
Så ung och så klok, fantastico!Dåligt väder innebär ett väder som inte kan ge oss alla ett säkert underlag att köra på, annars är det RACE ON!
Alla grupper blir mer eller mindre långsamma efter allt som hänt så du behöver inte oroa dig.
!
Så ung och så klok, fantastico!
från CosmoBOB
RogeRetta me´Spätta kommer
-Utsmyckning av hoj m.m. va ett krav..eller hur??
Ses i morrn 9.00 shark
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |