MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2007

RogeRetta

Radical Riders
Gick med
11 Oct 2005
Hoj
BMW R1150GS 2000
HAHAHAHAAH!!!!! Vrider mig i magsmärtor!! Hahahaha!!
Så jäkla sköna bilder Rogge! :tummenupp
"MCK Vilse....Hmmm..varför heter vi så?" :D:D

Man tackar från "Canon-träsket" i Malmö :rolleyes:

-Härmar reklamklippen från TV: Because I´m worth it....

Hörde jag nån i publiken säga: "Klockrent" alt. "BullsEye" :yoparty

Bifogat

• 9.JPG
    9.JPG
    53.1 KB · Visningar: 102

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Tack för en trevlig runda, ett par småstänk blev det & ingen som gick offroad.
maten kom snabbare i år än förra, dock var mitt misstag att ta grillspett, då det inta alls var speciellt gott. skulle kört på pizza.

vi ses på vägarna :yoparty

Det värsta som hände var på hemvägen, tillbaka till Helsingborg, då vi höll på att få hem några kilo Rådjursfilé. Turligt nog saktade vi ner så att den kunde korsa vägbanan mellan hojarna utan någon klotning! Den kom inte sakta direkt....

tur man såg den tidigt i diket,,, så jag hann sakta ner, annars hade den hoppat rakt i knät på mig :näsblod

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
...Snälla farbrorn!?
*ASG!* :D

Tack alla för en jättetrevlig dag! Tack alla ni som arrangerar denna årliga runda! Tack JKay för bra vägledning. Krävdes en lite re-breafing men efter, efterföljande kissepaus, gick de som på räls.. :va :tungan

JA, Gubben.... Vi döper honom till "FUCK YOU ALL-gubben"... tycker jag! Han sitter på näthinnan än o jag bara garvar!!! :blah

Ett rådjur ville springa ikapp o tränga sig utanför Billesholm men de blev ingen filé i frysen denna gången heller. Väl det :rolleyes:

SIST, men inte minst, vill jag ge en eloge till hela 125-gänget! :klappar
Ni skötte er utmärkt o körde mycket ordentligt! Hoppas ni får många många mil till på era hojar.

36 mil. Ont i röva... Over and out! :yoparty

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
tacktacktack för alla glada kommentarer och tack än en gång för en skit fin tur :) kommer följa med nästa gång ni kör också om inget kommer ivägen :)

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jasså...jaja, den träffade vi oxo på. :rolleyes: Han var inte ensam om den grusvägen. :D
Ja, jävla, skitverklighet!
På kartan är den ju utmärkt som "sevärd skånsk väg" vaddå sevärd?!?! Grus är väl inget o se? :mad:

Vill tacka alla deltagare för trevlig samvaro.
Det finns nog inget bättre sätt att hedra minnet av röris o stoooffe på än att alla kommer hem helskinnade. Skönt med förståelse för vårt beslut att ta det lite lugnare i grupperna.

Vi ses och hörs på nästa MCK vilse-runda. Håll ögonen öppna här på forumet.

Vill också uppmana alla som kan att vara med på kortegekörningarna till minne av röris, den 16:e, och för stoooffe den 19:e.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ja, jävla, skitverklighet!
På kartan är den ju utmärkt som "sevärd skånsk väg" vaddå sevärd?!?! Grus är väl inget o se? :mad:

Vill tacka alla deltagare för trevlig samvaro.
Det finns nog inget bättre sätt att hedra minnet av röris o stoooffe på än att alla kommer hem helskinnade. Skönt med förståelse för vårt beslut att ta det lite lugnare i grupperna.

Vi ses och hörs på nästa MCK vilse-runda. Håll ögonen öppna här på forumet.

Vill också uppmana alla som kan att vara med på kortegekörningarna till minne av röris, den 16:e, och för stoooffe den 19:e.
Trevlig läsning, alla höll sig på hjulen :tummenupp

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Tack för en trevlig runda:) riktigt härliga vägar och bra tempo :tummenupp och en perfekt avrosning för mig efter fyra år rehab:)

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Får instämma med tidigare inlägg. En mycket trevlig runda i lagom lukta på blommorna tempo. Stor eloge till JKay som höll ihop gruppen väl och ledde oss rätt hela vägen. Dock tycker jag du kan ta bort visningen av grusvägen ur guideboken :7peta

Skönt att alla grupper klarade sig utan avåkningar

//Daniel & Katja

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Får instämma med tidigare inlägg. En mycket trevlig runda i lagom lukta på blommorna tempo. Stor eloge till JKay som höll ihop gruppen väl och ledde oss rätt hela vägen. Dock tycker jag du kan ta bort visningen av grusvägen ur guideboken :7peta

Skönt att alla grupper klarade sig utan avåkningar

//Daniel & Katja

Du satt som ett klistermärke i röven på mig (LÅT mig VA!! :mad: ) Kvittade hur jag än gazzade så nog jävlar fanns DeDe i höger backspegel! :D
Men...brukar inte killen va längre än tjejen i normala fall? :va Eller det är du som ska stå på högklackat? :D:D

Ähh...det är du som är rädd för behöva tvätta hojen. :7peta Grus har väl inte skadat någon? :rolleyes:

Miss Bumblebee

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Suzuki sv650s-99 såld!
Börjar kanske bli tjatigt men vi vill oxå tacka för en kanonrunda idag. Och du Jkay det finns bilder så det HAR HÄNT.

Puss & Snusk

Busis och miss B

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...