chukabowa
Håårdcåår
Samma som vanligt, du kan ligga bakom o slita bakosten.
Var blev förresten filmsnuttarna av från SVT?
ja var fan blev den av... blev typ bara film fram till stoppet efter stenestad... ska seom jag kan fixa fram det nån dag.
Samma som vanligt, du kan ligga bakom o slita bakosten.
Var blev förresten filmsnuttarna av från SVT?
Inte en chans i helvete, det är jag som står allra längst till vänster.Mav är väl han med den vita hjälmen? ser lite så halvtuff ut, eller försöker iallafall
"Nån dag", wtf?? Tänk om jag skulle säga så, "vi får se om jag fixar NDR nån dag", hur skulle det se ut!?!ja var fan blev den av... blev typ bara film fram till stoppet efter stenestad... ska seom jag kan fixa fram det nån dag.
Din Judas!!
Regn, Anderstorp, slicks och jag på vår R1:a funkar visst inte.
Denna gången hann jag inte ens ett varv.
Men nu är skinnstället nästan lika slitet som ditt
"Nån dag", wtf?? Tänk om jag skulle säga så, "vi får se om jag fixar NDR nån dag", hur skulle det se ut!?!
ÖKA!!!
Här är en snutt från SVT.
Youtubefilm
Här är en snutt från SVT.
Jag låg precis bakom mavve, jag som åker framför chuka som filmar.Kamera på hjälmen, eller hjälmkamera? Härligt att titta på! Ni måste ha legat långt framme, för era wheeeelies missade jag. Det är nästan, efter att ha sett klippet, att jag "vågar" låta dig visa hur man får upp en Ducati på bakhjulet.
Jäjä, mycket snack från dig, jag har sett bilder där du "wheelar" jag vill mest kalla det för skutt. :lille-skuttguh va duttia ni är, låna ut en sån där bmxx till mig så ska jag köra om er på framstänkan!
Jäjä, mycket snack från dig, jag har sett bilder där du "wheelar" jag vill mest kalla det för skutt. :lille-skutt
Släng upp film så får vi se vad du klarar, jag tror att du kraschar.
Kunde man göra filmer när du var 16? Var det uppfunnet då?Åh, nej, jag slutade göra filmer när jag sålde mopeden och fyllde 16
Kunde man göra filmer när du var 16? Var det uppfunnet då?
Hihi.Njaa...nästan. Dom knackade stentavlor i mängder, ställde upp dem längs en vägg. Sen fick man springa i snabb sprint och glo åt höger för att få rörelse på motivet.
Kunde man göra filmer när du var 16? Var det uppfunnet då?
Hihi.
Haru sitt hånndan LR? Fet som fan.
Jäjä, skiter i vilket, jag gillar den och det är ju det som räknas. :nöjdVi är lika gamla ..
Ja, i det närmaste ett kassaskåp .. faktiskt!
Jäjä, skiter i vilket, jag gillar den och det är ju det som räknas. :nöjd
Såså, inte vara ledsen hest. Den ääär fin!
Jag får köpa en R1 jag med fast jag inte vill ha en sån, bara folk tycker att min hoj är fin!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|