Du menar, hönsaglött med stolpapärer på maceskånkas ,)
Är ni rustade grabbar?
Love when you talk dirty
Så in i helvete
Klubban inlämnad för två nya ostar, vi är sjukt taggade!!!
Undra om man ska putsa lite mer på klubban när det låter så här på verkstan:
"Jensa kör in hojen nu, kom o kolla nu gubbar om ni vill se en jävligt skitig R-1000..........å fy satan, i år går det fan att plantera potatis i den"
Bunde!
hahahahahhhhahahahahah har helt missat era fina bilder i början av tråden men var fan är jag och marcus någonstans???????
risken för att folk skulle bli mentalt skadade för resten av livet var alldeles för stor enligt sulan om man fotat era övningar på turen
Så in i helvete
Klubban inlämnad för två nya ostar, vi är sjukt taggade!!!
Undra om man ska putsa lite mer på klubban när det låter så här på verkstan:
"Jensa kör in hojen nu, kom o kolla nu gubbar om ni vill se en jävligt skitig R-1000..........å fy satan, i år går det fan att plantera potatis i den"
hon tar min oskuld, jag tar hennes! Jiiiiiihaaaaa!
våra övningar???? vad har vi nu gjort?
Vi är nu helt överrens om matlistan!
Tack för hjälpen Palle71!
Jag vet att det är offtopic för denna gång, men jag kan inte låta bli. Till nästa MCK VILSE är det jag som kör den gröna Kawasaki Ninjan 250r!
Här ska det drickas skumpa i helgen!
Hojen och regg.plåt har anlänt till återförsäljaren idag, kör premiären på tisdag 080603 och det bästa av allt det är verkligen premiär...hon tar min oskuld, jag tar hennes! Jiiiiiihaaaaa!
Det är bara till att gratta men för en oinvigd... va fan är det för hoj?!?Jag vet att det är offtopic för denna gång, men jag kan inte låta bli. Till nästa MCK VILSE är det jag som kör den gröna Kawasaki Ninjan 250r!
Här ska det drickas skumpa i helgen!
Hojen och regg.plåt har anlänt till återförsäljaren idag, kör premiären på tisdag 080603 och det bästa av allt det är verkligen premiär...hon tar min oskuld, jag tar hennes! Jiiiiiihaaaaa!
Vet du vad..."Det du inte vet, det mår du inte dåligt av!"Jaha, nu har du precis delgett hela Sverige, världen och universum att du är bi/lesbisk.
Men grattis till den nya hojen!
Varför kör du inte den oxå på rundan? Eller är du rädd att du inte kommer att köra in den på rätt sätt då?
Skulle vara kul med en tjej till som kör
Vet du vad..."Det du inte vet, det mår du inte dåligt av!"
Det kommer, jag låter dig hålla täten så länge Jag tänkte skona hojen på alla sätt och vis, för att min tanke är att enbart övningsköra den och sedan kommer jag ban.regga efter att KK är taget och därefter så ska det helt enkelt köras större kubik!
Banregga?Det kommer, jag låter dig hålla täten så länge Jag tänkte skona hojen på alla sätt och vis, för att min tanke är att enbart övningsköra den och sedan kommer jag ban.regga efter att KK är taget och därefter så ska det helt enkelt köras större kubik! [/FONT]
tror frågan ska vara: vad har in INTE gjort
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |