MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2008

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag kan nog tänka mig att hänga med ut, även om jag inte känner en enda av er. Blir det bara jag, d1ce och Kapten Blåskägg kan det i och för sig kanske bli lite tråkigt. Är inte så roligt att sitta och prata med mig själv efter att de tuppat av vid 21:30-tiden. :näsblod

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag kan nog tänka mig att hänga med ut, även om jag inte känner en enda av er. Blir det bara jag, d1ce och Kapten Blåskägg kan det i och för sig kanske bli lite tråkigt. Är inte så roligt att sitta och prata med mig själv efter att de tuppat av vid 21:30-tiden. :näsblod

För min egen del önskar jag såklart att du hade rätt. Men för vår del brukar det eskalera i sms attacker och konstiga bilder. Senast fick jag t.ex. en bild utskickad till hela svenska tjej-hoj-kollektivet där jag inte var så schnygg :mad: halvnäck och en uppblåsbar badbjörn på huvudet.

Jag har självfallet inte förlåtit detta :mad:

Jag trodde man skrev upp sig på listan för att åka hoj och festa?! :va Ska ni ligga i torrdocka era amatörer?! :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
För min egen del önskar jag såklart att du hade rätt. Men för vår del brukar det eskalera i sms attacker och konstiga bilder. Senast fick jag t.ex. en bild utskickad till hela svenska tjej-hoj-kollektivet där jag inte var så schnygg :mad: halvnäck och en uppblåsbar badbjörn på huvudet.

Jag har självfallet inte förlåtit detta :mad:

...för att det blev helt plötsligt alldeles för mycket ligga/borra? :hihi

Jag trodde man skrev upp sig på listan för att åka hoj och festa?! :va Ska ni ligga i torrdocka era amatörer?! :D

Plaskar hellre i sjön än ligger i torrdocka, så om jag kan och har tid tar jag gärna ett par öl. Tar givetvis med mig riktig kamera och en uppblåsbar badbjörn. :tummenupp

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
ser dåligt ut i tråden när det var april rundan så var det ju 30 sidor i tråden minst vid denna tiden nu får folk skärpa sig lite

Last edited:

Solid snake

Guest
Här är sulis, maskerad brottsbekämpare.

retard_ninja.jpg

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Bunde trivs framför kameran!

Men sluan trode vi hade pratat med detta om att lägga ut bilder på sig själv och säga att det är någon annan. Du kan säga som det är att det är du vi tar dig alla för den du är ändå så oroa dig inte lovar att itne stöta ut dig =):D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati