Mat är bokad
Kommer turen avslutas i närheten av Ekeby (inom en radie av 5 mil). Funderar på att ta hojen i min skåpbil upp till Ekeby. E nämligen morgontrött och en urusel motorcyklist före 9.00
Kommer turen avslutas i närheten av Ekeby (inom en radie av 5 mil). Funderar på att ta hojen i min skåpbil upp till Ekeby. E nämligen morgontrött och en urusel motorcyklist före 9.00
De rundor jag har kört har avslutats på samma ställe som man startade ifrån
Köra vilse från Lund till Ekeby!
Samling på trafikplatsen vid motorvägen, då man kör från Lund mot Bjärred (väg 16 tror jag det är). Enklast är att ta sig till City Gross/ICA Kvantum och följa skylten mot Bjärred i rondellen.
Blir enkelt för Malmö-folk att möta upp där på trafikplatsen ifall de skulle vilja.
Eftersom mitt GPS-program säger att det tar ca 45 minuter att köra dit så tänkte jag köra exakt 07:45. Alltså framme kl 08:30, vilket räcker gott. (Är inte jag där 07:45 så vänta inte. Är nämligen ingen större stjärna på att stiga upp tidigt på morgonen. )
Jag kör ca skyltad hastighet dit (ska snart på semester och vill behålla kortet tills dess), så vill ni köra fort som f-n så kör inte med mig.
Hell no, inte ens i närheten, nytt grepp denna gången. Vi startar och avslutar rundan på olika ställen. Solly.Kommer turen avslutas i närheten av Ekeby (inom en radie av 5 mil). Funderar på att ta hojen i min skåpbil upp till Ekeby. E nämligen morgontrött och en urusel motorcyklist före 9.00
Kommer det finnas möjlighet till att köpa morgonkaffe/macka vid startplatsen?
Jag hoppas innerligt för er allas skull att ni får finare väder imorgon, än vad det varit idag!
Nope, detta är back to basic, på den tiden fick man minsann ha med sig eget kaffe och egen fika!Kommer det finnas möjlighet till att köpa morgonkaffe/macka vid startplatsen?
Näääää, de öppnar ju inte förrän 11!Det kommer finnas möjlighet att köpa möbler.
Vad yrar ni om? Klart det blir bra väder, det blir det alltid på MCK Vilserundor.Jag också!
Blir det för kasst väder så kanske jag inte dyker upp.
Det kommer finnas möjlighet att köpa möbler.
Jag också!
Blir det för kasst väder så kanske jag inte dyker upp.
Klart det är!släpper min feber så dyker jag upp om det fortfarande är ok?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|