Nej men du får följa med ut o ta en öl ihop med ww och gänget!Får man hänga på med bil
Om du ska köra med Tillern så behövs det inte bara tur, du får sikta in dig på ett mirakel istället....38. Putteliten
Med lite tur så blir det första NDR med helkåpor på...
Solsken, check!Hoppas solsken är beställt, som vanligt..
Haha, perfekt!Solsken, check!
Har redan fixat väderleksprognos också....
Solsken, check!
Har redan fixat väderleksprognos också....
Nähä...haha så dålig är du maverick förra årets prognos ju
Och du ska köra som RL, utan GPS!!
Hur har du det till helgen? Tänkte evt. reka rundan med ww och VBK då.HAHAHAHA Gick i i tråden för att titta lite och hitta fan inte mig på listan först.... Tänkte nu jäklar men sen fann jag mig .. Vadå utan GPS Haha Får väl gömma den bättre Eller reka rundan mer än en halv gång.
Är man välkommen på 125a eller är det för slött?
Om jag inte är ute och cyklar så fanns det två långs, mindre snabba grupper förra gången (skånevårturen). Jag var med i den ena, där fanns det en mellanklass hoj ( Bushido ), men i den andra mindre snabb skulle det finnas med någon 125:a hörde jag.
Och då undrar vi...Vad kommer du köra på denna gång? Har mannen kanske gått och investerat nytt?*nyfiken*
Du menar mig? Nytt kan man väl inte säga direkt då jag ägt hojen sen jag tog körkortet, men nu har jag ju äntligen fått igång den, min älskade RD, så den här gången blir det tvåtaktsrök för hela slanten! Jag kommer dock fortfarande lägga mig i en långsam grupp eftersom jag som sagt inte är någon rossi
Känn dig träffad! Tvåtaktsrök va det ja
Är du säker på att du inte är en Rossi, för det här hade t.o.m jag klarat: Valentino Rossi gör wheelie...
Klart du hade fixat det! Ska vi testa!?!Hehe, så blir det ja
Nja, det där är jag mycket tveksam till att jag skulle klara av... Jag är nöjd så länge jag är duktig nog att kunna slappna av och njuta av körningen utan att hamna i diket
Du kommer att ångra dig efteråt om du inte hänger på denna... Jag lovar...Men jag tror att jag skall hålla mig från att spamma sönder den här tråden. Huvudsakligen för att jag inte riktigt vet om jag har tid att vara med.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|