Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
46. powerglide - vill ha pasta
Mat är bokad
46. powerglide - vill ha pasta
Vädert på lördag;
Smhi (hela skåne); Lite molningt, 14-16 grader
Dmi (malmö, hbg, hörby); Lite regn, 14-16 grader...i
BURR sa kasper när han såg en naken häst... Fi attans va kallt...
Du menar att det skulle va problem o få lite skjuts?!... kanske gjort ett försök och
fått åka med någon. undra om man hade hittat någon?
Jag vet rätt många hos er som var rätt övertygade om att möbelaffären "INTE ALLS" låg längs just DEN vägen...Stor väg?? ...den gulamarkerade vägen på kartan som lite större väg. Då kan man dessutom inte missa Ekeby möbelaffär
Ja jo... trots touringkläder... så är det ju inte alla som har sån JAK-päls som du...väderknutte...........
JA ha ja.. du kommer alltså inte med på denna turen heller... Tycker du inte om oss längreJag håller tummarna att ni får en helt underbar runda och så vill jag se många bilder
=Sandra87;4236371...det kommer inte hända att jag följer me, har inte köpt mitt skinnställ än ju
så du tycker jag ska satsa o hitta något o åka me ändå?
haha nä, så desperat är jag nog inte, vill inte åka me vem som helst heller
väderknutte...........
BURR sa kasper när han såg en naken häst... Fi attans va kallt...
*ASG*... Här har vi en som ser lösningarna på ens problem!Du får erbjuda dig att köra någon av tjejerna så du har någon som värmer dig under turen
... om ja inte kommer få åka så mycket så det lönar sig o köpa ett just nu.
..ska jag köpa skinnställ ska det vara nytt
JA ha ja.. du kommer alltså inte med på denna turen heller... Tycker du inte om oss längre
ja vet inte. jag bara trycker på svara
mm men sen är det dyrt som fan, om ja inte kommer få åka så mycket så det lönar sig o köpa ett just nu.
ska jag köpa skinnställ ska det vara nytt
Aha, börjar du driva mig med och mina landsmän nu!? :hutarmednäven
Testa att gurgla Cointreau, om inget annat blir det ett roligt partytricksäger bara MINTTU...smakar ju tandkräm.....gott
Du skulle ha den mest till bana sen ?
ska jag köpa skinnställ ska det vara nytt
Skadad hand räcker inte som bortförklaring. Tänk på alla MotoGP-förare som inte åker, utan kör med typ 95% av alla ben i kroppen brutna på en och samma gång. Det enda som håller ihop dem är skinnstället. Du kan med andra ord nog åka med en lite skadad hand.
Hur skadad är den förresten? Bruten nagel?
Vad gäller ställ... Du känner ingen som kan låna ut? Annars är allt en prioriteringsfråga. Ibland får man nöja sig med lite mindre för att få roligt i livet.
Gillar man att resa, men prompt ska åka till månen och därför inte nöjer sig med något annat, då slutar det med att man fått sitta hemma och drömma hela livet istället för att resa massor av korta roliga resor.
Mycket text, som egentligen innebär: Köp ny hjälm och ett begagnat ställ, eller låna. När du sedan har pengar så köp nytt! Under tiden har du haft förbaskat roligt.
(Läste igenom ovanstående ett par gånger och med tanke på hur rörigt det var skulle jag nog låtit bli att öppna den där folkölen. )
...(har brutit lillfingret, ska nog operera. hela handen e blågrön typ och kan inte använda den allt )
okej, nu ger ja upp. jag kan nog åka om jag vill, men de gör kommer göra jävligt ont o hålle emot, o ja kan inte ha handskar på mig heller. ja har allt, hjälm, stövlar, ryggskydd, handskar. behöver bara mitt skinnställ me, vet exakt vilken jag vill ha, ja ska köpa den någon dag.
helt enkelt. ni får ha det så jätteskoj på rundan, ni klarar er nog utan mig
(har brutit lillfingret, ska nog operera. hela handen e blågrön typ och kan inte använda den allt )
okej, nu ger ja upp. jag kan nog åka om jag vill, men de gör kommer göra jävligt ont o hålle emot, o ja kan inte ha handskar på mig heller. ja har allt, hjälm, stövlar, ryggskydd, handskar. behöver bara mitt skinnställ me, vet exakt vilken jag vill ha, ja ska köpa den någon dag.
helt enkelt. ni får ha det så jätteskoj på rundan, ni klarar er nog utan mig
(har brutit lillfingret, ska nog operera. hela handen e blågrön typ och kan inte använda den allt )
Är du säker på att det var en folköl och inget starkare
*ASG*... Här har vi en som ser lösningarna på ens problem!
*viskar*... plats finnes...
..
Någon här som är otroligt duktig på motorer? PM:a mig är du snäll!
Blågrön? Lät inget vidare. Då hoppas jag du kryar på dig! Skåne är hur som helst litet, så vi kör kanske på varandra någon gång. Eller var det, vi springer kanske på varandra?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|