Kuazimudo
Medlem
Jag dycker upp med Den anndra halvan åxå, Är det ok om jag tar med en kompis med sin respektive, en av Mek i Fagelsjö-El Teamet som kör ERF-WM 8Tim,24Tim osv.
Men Pellelelle, varför skulle inte det vara okej?Jag dycker upp med Den anndra halvan åxå, Är det ok om jag tar med en kompis med sin respektive, en av Mek i Fagelsjö-El Teamet som kör ERF-WM 8Tim,24Tim osv.
Meddela när du vet.D-Dawg - Kom på att jag é i Göteborg då men får se om jag kan knalla ner
Maten beställs på plats och där sker även betalning, vill bara veta hur många ni blir så vi kan boka rätt antal platser vid bordet.Vi blir 4st jap vi skall ha Mat. Skall vi best. Maten genom dig eller ringer vi ner till O'Lary och bokar själva. Mvh-Pelle
Nya bud!Ok, Tack för infon; Mave''
Hur är intresset för lite förvärming innan vi går ner?
Det känns ju lite amatörmässigt att komma dit nykter...
Hur är intresset för lite förvärming innan vi går ner?
Det känns ju lite amatörmässigt att komma dit nykter...
om så inte är fallet, så kan det vara trevligt att gör ett pitstop på halva vägen
Kör vi med öppen depå och fria varv då också eller?Teamchefen jobbar från och med klockan fyra så vi har depån helt själva...
Kör vi med öppen depå och fria varv då också eller?
Vill inte bli svartflaggad och få två minuters stop and go.
Eget bränsle av valfri oktan medtages alltså?Jag stannar nog i pitstop o dricker öl, känns säkrast så
Jaaaaaaaaa....... du också.... vi ses imorrn Kingen.Tjohoooo chefen du har PM....
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|