Tack för en trevlig tillställning i går alla
Maverick_ou812 bra roddat som vanligt
Så länga ni uppskattar det och har kul kommer jag fortsätta arrangera. Jag tycker själv det är väldigt kul att träffas även utan skinnställ.
Tack till alla som dök upp och tack till Blacktriple för förfesten. :svepaenromåcolasmiley
Har du vaknat nu?... jag har precis kommit hem.
var på plats 0830.
Jag skickade en tanke och en bild på min Irish Coffe till dig, blev du inte glad för den?
I övrig så gick jag hem med Tingeling (vi hånglade dessutom), Kungen hem med Drottingen, BT med Sara (Boffen ville gå med BT men fick inte), ww med Malin, Busis med Miss Bumblebee, Banditfredde med Caroline, Ove med Siwan (och JKay tydligen), *Superlight* med Ducati Girl.
Putte Liten gick hem själv.
Det man kan fundera över är, gick Be-Be hem med Hojbrud och lyckades Brink_R1 få till det på nåt annat ställe än O´Learys och sitter 4 x Kuazimodo fortfarande kvar där?
Så länga ni uppskattar det och har kul kommer jag fortsätta arrangera. Jag tycker själv det är väldigt kul att träffas även utan skinnställ.
Tack till alla som dök upp och tack till Blacktriple för förfesten. :svepaenromåcolasmiley
Tack för en himla trevlig kväll!
Kul att återse flera bekanta ansikten (Jörgen ) och en del nya är inte fel det heller. Nästa gång så får de f-n visa annat än boll o klubbsport på tv-apparaterna...
Nu e man uppe o hoppar, pigg som en lärka....
Det man kan fundera över är, gick Be-Be hem med Hojbrud ...
Haha, Jörgen... Sorry för det där, men jag har aldrig varit speciellt bra på namn...
Javisst ja, glömde berätta att osynliga mannen också dök upp
Han med jackan och ölen... ser du inte honom?Vem?
Var?
Javisst ja, glömde berätta att osynliga mannen också dök upp
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS