tc82
hmmm...
Är det inte risk att man dansar som in i h-vete om man kör in salva i såret?
Så här ser eländet ut.
Shit mannen vilket sår! Vad har du bränt dig på avgasröret eller??
Är det inte risk att man dansar som in i h-vete om man kör in salva i såret?
Så här ser eländet ut.
Känns sååå mycket bättre när man är omsyndad Ok, får kanske hämta plasthinnan då och kanske även besöka Dr. Doktor. Tycker dock inte riktigt om dom (eller litar på). Ramlade av en häst för två månader sedan och fuckade upp höften rejält samt knä och axel. Ville bli magnetad men det blev en enkel röntgen på enbart höften... Gör fortfarande lite ont i höften och ganska mycket i knät.
Död hud!!! Då e' jag alltså en gnutta
Kan man kanske transplantera tillbax den hud som sitter på avgaspuffet?
Känslig? Ja jag är nog lite kycklig och tanken på att smeta in "grejor" i öppet sår e' lite läskigt. Ja vet att jag är tramsig men så e' det.
En fråga till sist: Hur citerar man flera stycken lättast?
Jag är inte bara kass på att rida och köra hoj utan även på datrar .
Jahadu...
Man markerar listan i första inlägget, CTRL+C, klistrar in den i en post (CTRL+V) och ritar dit sitt namn sist i listan.
så hjärndöd är jag inte hahah ctrl c och ctrl v vet jag om ...
Känns sååå mycket bättre när man är omsyndad Ok, får kanske hämta plasthinnan då och kanske även besöka Dr. Doktor. Tycker dock inte riktigt om dom (eller litar på). Ramlade av en häst för två månader sedan och fuckade upp höften rejält samt knä och axel. Ville bli magnetad men det blev en enkel röntgen på enbart höften... Gör fortfarande lite ont i höften och ganska mycket i knät.
Död hud!!! Då e' jag alltså en gnutta
Kan man kanske transplantera tillbax den hud som sitter på avgaspuffet?
Känslig? Ja jag är nog lite kycklig och tanken på att smeta in "grejor" i öppet sår e' lite läskigt. Ja vet att jag är tramsig men så e' det.
En fråga till sist: Hur citerar man flera stycken lättast?
Jag är inte bara kass på att rida och köra hoj utan även på datrar .
Äsch att trilla av hästen blir man inte magnetad för då ska man ha svåra skador men ont i knät kan vara uttöjda ledband så be och få en undersökning av knäet samtidigt som du får såret undersökt. Två flugor i en smäll
.Och citera flera gör man lättast genom att klicka på knappen som finns brevid svarsknappen och sen på sista klicka på svarsknappen då kommer alla upp i svarsrutan
Ps vill du ha tillbaka den grillade huden som finns på avgaspuffen är inte den i värre skick än den på benet
Shit mannen vilket sår! Vad har du bränt dig på avgasröret eller??
Min son brännskadade sig rejält för många år sedan och då fick han "konstgjord hud" över.. sk plast.. och när han hade den på så gjorde inte ens såren ont.. Det vara bara när det kom i kontakt med luften som smärtan gjorde sig gällande..
Det är en antiseptisk och bedövande preparering på insidan av plasten.. men det viktiga är att det blir ordentligt rengjort först.. och sedan får du med största säkerhet även en pencillinkur att ta..
Vad du än gör så vänta inte med att gå iväg.. ju fortare du går ju fortare blir du bra..
Tänk dig tanken ifall du tillhör skaran som får stå på backen och vinka av oss alla som kör den 18:e sen, bara för att du velade lite...
Det kommer hinna bli varmare. Det är trots allt jättemånga dagar kvar.
Tiden för 3000 går ut imorgon var det tänkt. Bara drygt 300 kvar på lite mer än 36 timmar. Borde inte vara några som helst problem.
Ahh, har lärt mig något nu, tack
Nja, det där me hästen tog lite illa. Dålig planering att landa på frusna tover=jättehårt Jag var helt sängliggande en vecka och sedan kryckor i en knapp månad
ok.............jag stannar hemma imorgon...................
Alltså att landa på frusna tovor är aldrig en bra ide Men lovar dig att det gör inte mindre ont att landa i ett ridhus på axlen och hästen slår i tummen med hoven. Det gör ont så ända in i helvete i axlen i månader. Plus att tummen får ha gips i några veckor.
är det inte bättre att skriva fler inlägg idag och ändå vara på jobbet imorgon
är ingen lönetorsk......
Alltså att landa på frusna tovor är aldrig en bra ide Men lovar dig att det gör inte mindre ont att landa i ett ridhus på axlen och hästen slår i tummen med hoven. Det gör ont så ända in i helvete i axlen i månader. Plus att tummen får ha gips i några veckor.
Japp, det låter som det gör ont. Ska försöka att aldrig göra det.
Japp, det låter som det gör ont. Ska försöka att aldrig göra det.
Äsch det är inte värre än man klarar av det men att låta bli det är alltid det bästa tyvärr funkar inte den metoden alltid
smärta är skönt och ska upplevas............
Nä smärta är inte skönt
smärta är skönt och ska upplevas............
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |