MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
Tänk på att inte gå ut på fjället utan att meddela nära och kära vilken rutt du skall ta. Det kan även vara bra med numret till fjällräddningen i bröstfickan på parkan eller lagrat i satelittelefonen.:)

Jag lägger in lite indiandans här för att se om det hjälper...
:banana :Bugar :banana :Bugar :banana :Bugar
Är det över 6+ imorgon så funkar det.

Åfan, jag trodde du menade skånska fjällen...:rofl

Jajust..bra att du påminde mig om nummer och och sånt..har hört att när man träffar "andarna" kan man försvinna flera dagar...:krama

Nej jag är inte alls avis!!! :mad:

Det blev ingen tur till alperna detta året så man har bra abstinens nu. blev bara en liten tur till vallåsen o det retade bara bräd-genen lite.

Det var längesen jag var iväg och sprätte sist så nu jävlar ska det åkas i backen..:yoparty :yoparty
Tänker INTE komma hem i gipsvagga:gnissla ..har ju SVT att tänka på:D

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jajust..bra att du påminde mig om nummer och och sånt..har hört att när man träffar "andarna" kan man försvinna flera dagar...:krama

Det var längesen jag var iväg och sprätte sist så nu jävlar ska det åkas i backen..:yoparty :yoparty
Tänker INTE komma hem i gipsvagga:gnissla ..har ju SVT att tänka på:D

Vilka ställen kan du rekomendera? själv har jag varit i Val Thorens två ggr. sanslöst bra sen har jag inte så mycket mer att jämföra med visserligen.

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Vilka ställen kan du rekomendera? själv har jag varit i Val Thorens två ggr. sanslöst bra sen har jag inte så mycket mer att jämföra med visserligen.

Rekommenderar Val D´isere,St Anton,St Johann och Zell Am Zee..:tummenupp
Alla har bra skidåkning,lätt åkning på ena sidan och rena helvetet på andra:rock

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Va jävligt sugen på St Anton detta året men pga att ingen kunde hänga med så får vi se om det blir av nästa år ist.

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Va jävligt sugen på St Anton detta året men pga att ingen kunde hänga med så får vi se om det blir av nästa år ist.

Får hoppas du kommer iväg och rockar loss...:tummenupp
Ska packa och sånt imorrn men e det väder blir det en tur på bågen oxå..Sen får man ju vänta en vecka..abstinens..:)

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Har ni hittat nån som kan toksteka Henke o Hbg-gruppen nu när d1ce och jag inte är på plats? Kanske svårt att hitta några såna överljudspiloter där nere? :hihi
Alltså, ärligt?
Jag tyckte både du och d1ce var lite mjuka senast, ja både du och jag har ju den där mjuka runda goa formen, men att ni inte pallade mer än ½:a rundan förvånar mig. Menar, ni hade ju bara 70 mil i era 08:a arseln sen innan så lite till borde ni tåla. ;)

Fullfräs

Ride on
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
2008, Bayern Motor Werken, Boxer 12 deciliter Gelände/Straße

Nja, i skånska fjällen är det faktiskt änderna, eller gässen.

I övrigt tycker jag att det är lite för mycket vintersnack i tråden, det ger mig helt fel associationer.
Jag tänker hellre på varm och torr asfalt, solsken och full tank - de é grejjer det.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Alltså, ärligt?
Jag tyckte både du och d1ce var lite mjuka senast, ja både du och jag har ju den där mjuka runda goa formen, men att ni inte pallade mer än ½:a rundan förvånar mig. Menar, ni hade ju bara 70 mil i era 08:a arseln sen innan så lite till borde ni tåla. ;)

Ja, rund är ju oxo att vara i for...f´låt en form! :hihi

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Även min knarr braaapar med spillans ny "ljuddämpare" (akra fullsystem), de brölar så infernaliskt gött och är extremt beroendeframkallande :galen
Grannarna håller inte med om varken det ena eller andra.
Skit i grannarna! Jag är fetT ouTlawh!!1

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...