MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

slashas

en elefant glömmer aldrig
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
suzuki gsx1100f -88
Hästar är livsfarliga, om man inte kan handskas med dem.

Ootrooligt härligt väder idag. 20 färska mil avverkade. Eventuellt kan det bli några till senare.
Var någon som försökte rejsa mig mellan Sturup och Skurup. Ha, det gick inte så bra tyvärr.

det var nog en glidare..................

:hihi var glad att tösen har hittat en sport som gör att hon lär sig ansvar i tidigt ålder. Plus att man ska trilla av 100 gånger innan man är en riktig ryttare så det är bara att börja räkna ner :banana

gäller det med 100 gånger för oss på hooj oxå....har 99 kvar då

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Nåja..next up 4000! :tungan

Nu ska jag ta min dotter till lödde Ridklubb och stångas med hästjävlar. Kunde hon inte haft ett intresse som är lite ofarligare typ road racing eller att skjutas ur en kanon?! :3freak

Få det ur henne fortast möjligt!!!!!!! Dyrt blir det när hon lägger huvet på sne ler och säger att hon bara måste ha en egen för att kunna utvecklas. Har haft hästar till fru och döttrar i 20 år och det kan jag säga att måååååånga hojar har dom ätit upp. Men du är väl lika stor toffel som mig så hon får väl fortsätta skulle jag tro:)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Få det ur henne fortast möjligt!!!!!!! Dyrt blir det när hon lägger huvet på sne ler och säger att hon bara måste ha en egen för att kunna utvecklas. Har haft hästar till fru och döttrar i 20 år och det kan jag säga att måååååånga hojar har dom ätit upp. Men du är väl lika stor toffel som mig så hon får väl fortsätta skulle jag tro:)

Toffel?!
Icke då! :ajjabajja Hon komemr att få jobba till sin häst isf.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jodå det blir nog bra:arsele Du kommer inte ha en suck när hon lägger huvet på sne. Är sedan frun i huset minsta lilla indokrtinerad i hästandet så är du ju riktigt kokt i bajs:hihi

Jävla tur att jag är singel då! ;) Nänä...min dotter har INTE mig lindat kring sitt lilla söta, underbara lillfinger. :gnissla

inlägg 3030

WOOOHOOOOOOOOO :yoparty

Du e sen...!

tycker att hopprep låter billigare

Lite...men dom är ju livsfarliga hästkrakarna! Dessutom orsakar hästarna problem när vi hojåkare kommer blåsandes i 200! :3freak Aldrig att man får vara i harmoni med vägbanan...

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Du mr. JKay, riktigt trevligt det där med Sorprajs1: Statoil kommer att ladda upp med kaffe och kanelbulle för 20.-/person! Sen kommer det att finnas frallor, baguetter och annan frukostmat tillgängligt till normalpris. Men vi som inte dricker det där hemska giftet som de spanska upptäcksresande tog med sig, finns det möjlighet att få lite sådan där brun gudadryck som de hade med sig istället!?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Skojade ju bara. Är hyfsat säker på att det inte var en GSXR. Det var faktiskt en Kawa-broder. Han tyvärr inte registrera vad det var för modell eftersom jag drog ifrån honom så sjuuuukt snabbt.
Om du drog ifrån "sjuuuukt snabbt" måste den andre ha kört moped ju :lol

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...