Hoppas att det inte var någon som hade skrivet in sig på listan som försvann nu.
Tror jag inte, men alla dina och Pyrets roliga historier gick hädan - och det var en STOR förlust. Har du backup??
Hoppas att det inte var någon som hade skrivet in sig på listan som försvann nu.
Tror jag inte, men alla dina och Pyrets roliga historier gick hädan - och det var en STOR förlust. Har du backup??
Nästan så man tro att de var rädd att jag och Mitra skulle komma upp i det 4000:e inlägget.. och proppa full servern med egentligen inget annat än ett gott skratt...
Jag tror att det var någon stackare som skrev in sig på listan.. hoppas att den personen ser detta och skriver in sig igen!!
Det där är ju en fin hoj!
Håller helt m DU!för RÄTT pengar...om jag var ute efter just en sp1, så skulle jag välja någon av dessa & inte den dekaltrimmade
Äntligen! Jag har varit helt utom mig den senaste tiden. Tack Mitra för att du lyser upp tillvaron med dessa störda historier.
KroppsvätskorBytte alla vätskor idag (inkl bromsvätska fram, bak och koppling). Nu vill jag köra vilse!
Störda så du menar att de inte är normala
Kroppsvätskor
Ja, förlåt. Ordvalet kanske inte var det bästa. Lite småstörda är de nog tror jag. Dock skall påpekas att jag i detta fallet tycker att störda är någonting positivt, eller åtminstone semi-positivt.
Bytte alla vätskor idag (inkl bromsvätska fram, bak och koppling). Nu vill jag köra vilse!
Kroppsvätskor
Jag tror jag vet svaret...Telepati..snusk...
Vem vet hur han laddar upp
Att vara störd är en fördel om man ska hänga på den här sidan
Lägesrapport just nu: 2-3 intressanta hojar är utvalda. Nu gäller det bara att få loss en av dem efter lite "förhandlingar".
Bra! Hoppas du hinner få loss någon i tid.
Hoppas jag klart jag oxo. Ville ju göra affär idag med en av dem, men han insisterade på postväxel istf att enkelt och snabbt föra över pengarna via nätet. Trist men men.
Fast problemet blir ju att ju längre tid det tar utan hoj, desto kortare tid har jag på mig att träna och köra den innan SVT09. Man är ju ringrostig känns det som fast man kommer in rätt snabbt i "snurren" med tiden.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|