MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Beror på hur man ser de!? Vem är chefen i ditt förhållande, om du har ett? ;):D

Har inget just nu överhuvudtaget. Det är kanske därför det är lite svårt att definiera.
Tidigare har det nog varit ganska bra. Hotpants eller iaf mycket korta shorts på sommaren och mysbyxor på de kallare delarna av året. Med en välsvarvad puff blir det riktigt tervligt.

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Kan man inte inse sitt eget bästa utan skämmer bort sig och inte sin gubbjäkel, har man ju sig själva att skylla! :D :fyllisar

Denna "gubbjäkel" behagar aldrig dyka upp någongång ju.. inte när det ska städas, tvättas, strykas, klippas gräs, flyttas, betala räkningar, serva hojen, tvätta bilen, när maten är klar, när man ska lägga sig och, ja till och med när man vill rumla runt lite ... så lyser han med sin frånvaro så ärligt talat .. jag tvivlar att han finns överhuvudtaget och HUR ska man då kunna skämma bort honom??!!??

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Har inget just nu överhuvudtaget. Det är kanske därför det är lite svårt att definiera.
Tidigare har det nog varit ganska bra. Hotpants eller iaf mycket korta shorts på sommaren och mysbyxor på de kallare delarna av året. Med en välsvarvad puff blir det riktigt tervligt.

Se de positiva: Hojen får ju ingen konkurrens + att den drar mindre soppa med bara dig på den. :D

Denna "gubbjäkel" behagar aldrig dyka upp någongång ju.. inte när det ska städas, tvättas, strykas, klippas gräs, flyttas, betala räkningar, serva hojen, tvätta bilen, när maten är klar, när man ska lägga sig och, ja till och med när man vill rumla runt lite ... så lyser han med sin frånvaro så ärligt talat .. jag tvivlar att han finns överhuvudtaget och HUR ska man då kunna skämma bort honom??!!??

Du är väl, som alla andra fruntimmer, kinkig och petig när det gäller val av gubbe då? ;)

Last edited:

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Kritiskt granskande kan vara bra i de flesta fall. Dock skall man gärna, jag gör det iaf, förlita sig på sina medmänniskor.

De säger ju bara att jag ser sexig ut.. och vilken jäkla medelålders kärring ser sexig ut??...:va
Eller var det rentav med ironi i rösten?... :confused:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj

Kan nog vara svårt att skämma bort någon som inte vill bli bortskämd. Trist det där. Jag skulle gärna ha någon att skämma bort jag med.

De säger ju bara att jag ser sexig ut.. och vilken jäkla medelålders kärring ser sexig ut??...:va
Eller var det rentav med ironi i rösten?... :confused:

Nu är det faktiskt så att smaken kanske förändras med åren. Sen kan det mycket väl vara så att du verkligen är sexig. Tyvärr har jag inte möjlighet att kommentera det just nu.

Last edited:

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Du är väl, som alla andra fruntimmer, kinkig och petig när det gäller val av gubbe då? ;)

För att bli "min gubbe" så är det nästintill omöjligt, jag är kräsen och kräver nästan det omöjliga av en man. :7peta
Så det kan jag nog glömma, den mannen finns inte som står ut med mig.
Jag lovar att jag kan reta gallfeber på honom och skulle han trots allt härda ut så när han väl är framme vid "mållinjen" så kommer han att vara så slut mentalt så vad har jag då för nytta av honom :jisses :sissy :cdevil

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
För att bli "min gubbe" så är det nästintill omöjligt, jag är kräsen och kräver nästan det omöjliga av en man. :7peta
Jag lovar att jag kan reta gallfeber på honom och skulle han trots allt härda ut så när han väl är framme vid "mållinjen" så kommer han att vara så slut mentalt så vad har jag då för nytta av honom :jisses :sissy :cdevil

Om du gör så med alla verkar det som att du inte vill ha någon!? :confused:

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Kan nog vara svårt att skämma bort någon som inte vill bli bortskämd. Trist det där. Jag skulle gärna ha någon att skämma bort jag med.
.

Jag kollade med Skatteverket nyss och det finns tydligen ingen annan än jag registrerad på denna adress så det måste ju innebära att jag är singel...

Om du gör så med alla verkar det som att du inte vill ha någon!? :confused:

Kontentan av detta är kort och gott.. En karl ska ha humor, vad ska man annars skratta åt tillsammans?..

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Jag kollade med Skatteverket nyss och det finns tydligen ingen annan än jag registrerad på denna adress så det måste ju innebära att jag är singel...

Kontentan av detta är kort och gott.. En karl ska ha humor, vad ska man annars skratta åt tillsammans?..

Nog förstod även jag att du var singel utifrån den beskrivningen du gav av den mannen som ständigt håller sig undan.
Humor är väldigt viktigt. Sen är det alltid trevligt om man har liknande humor eller åtminstone kan uppskatta den andres humor.

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Nog förstod även jag att du var singel utifrån den beskrivningen du gav av den mannen som ständigt håller sig undan.
Humor är väldigt viktigt. Sen är det alltid trevligt om man har liknande humor eller åtminstone kan uppskatta den andres humor.

Så rätt så, men ibland kanske ironin tar överhand, vad katten kan man göra? Sätta sig i ett hörn och bryta ihop? :huvet Nej inte jag, jag tar hellre hojen och njuter av livet.:squid

Och nu längtar jag vansinnigt mycket efter nästa helg! :shrules
Att få bli guidad i nästan 30 mil på härliga vägar och med folk som har samma brinnande intresse för just mc, DET tilltalar mig som bara den!! :tummenupp :banana

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Så rätt så, men ibland kanske ironin tar överhand, vad katten kan man göra? Sätta sig i ett hörn och bryta ihop? :huvet Nej inte jag, jag tar hellre hojen och njuter av livet.:squid

Och nu längtar jag vansinnigt mycket efter nästa helg! :shrules
Att få bli guidad i nästan 30 mil på härliga vägar och med folk som har samma brinnande intresse för just mc, DET tilltalar mig som bara den!! :tummenupp :banana

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer

Där ser du! Du måste ju vara snäll, öm och omtänksam mot oss oskuldsfulla män. Annars blir vi ju klart skrämda över domderandet. Det måste ju ske stegvist så vi inte märker det. Eller..............? :gnissla :tuttar

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska