Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Ahhh de kan det helt klart vara värt o vänta på...
speciellt eftersom de inte kan garantera att jag inte behöver göra om operationen om 10-15 år eller kanske aldrig allt beroende på hur det läker
Ahhh de kan det helt klart vara värt o vänta på...
Ja, ska man åga två så blir di ju lide mer extra viktJa nu förstår jag ju varför....
Ojdå nu fick visst sulan oxå lite syre i näsan
Ja men va fan man börjar ju bli sta'bo så inte lätt o komma ihåg allt
Bara till o hoppas att du slipper!speciellt eftersom de inte kan garantera att jag inte behöver göra om operationen om 10-15 år eller kanske aldrig allt beroende på hur det läker
speciellt eftersom de inte kan garantera att jag inte behöver göra om operationen om 10-15 år eller kanske aldrig allt beroende på hur det läker
Du skulle kunna få sortera mina mat- och bakrecept i bokstavsordning så har du att göra tills foten är okej.. .. och därmed så sitter du ju stilla ..
Vilket generöst erbjudandeDu skulle kunna få sortera mina mat- och bakrecept i bokstavsordning så har du att göra tills foten är okej.. .. och därmed så sitter du ju stilla ..
Ja, ska man åga två så blir di ju lide mer extra vikt
Du skulle kunna få sortera mina mat- och bakrecept i bokstavsordning så har du att göra tills foten är okej.. .. och därmed så sitter du ju stilla ..
*host**harkel* det låter ju kul eller inte
Hörru skåning... tror du inte jag kan skånska va....
Det ska jag säga dig att jag kan faktiskt..!! Det är bara att säga JAJA .. så har man snackat skånska...
Vi får väl se på Torsdag om du ska till Spjutstorp
Jag vet .. Du kan tacka mig sen...
HIttar du dit?Klart jag ska dit!!
HIttar du dit?
Vi brukar köra en sväng innan. Så vet inte riktigt när, men återkommer.Vilken tid kör ni dit? Kanske kan sluta upp?
Vi brukar köra en sväng innan. Så vet inte riktigt när, men återkommer.
Det beror på när jag vaknatOki..
Vet du när det bär av på lördag då?
Eftersom toakön kommer att vara lång i Eslöv så bör vi anlända i någorlunda tid...
Det beror på när jag vaknat
Jajja Nä nu är det film TAJM!Ojoj.. gösse lilla.. Då får du lägga tuppfan på kudden brevid dig, det ska du ha klart för dig..
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|