vilse
Lite lätt vimsig ibland...
Är det därför killar vägrar lära sig hur tvättmaskinen fungerar? Och dammsugaren?Alltid roligare att lära sig sådant som är roligt!
Är man bra på att jobba blir man ju tvungen att göra det så mycket mer.
Är det därför killar vägrar lära sig hur tvättmaskinen fungerar? Och dammsugaren?Alltid roligare att lära sig sådant som är roligt!
Är man bra på att jobba blir man ju tvungen att göra det så mycket mer.
Vi blir iaf serverade följande idag:
Torsdag
Suppe: Svampesuppe med estragon og bacon
Lun ret: Bornholmer æggekage med røget sild, kartofler og purløg
Hovedret: Marineret svinekam stegt med rosemarin og pære sirup, serveret med kålirabi mos vendt med bagt persillerod
finns en poäng i det
En kille uppsöker doktorn för att hans snopp har blivit så gul. Läkaren undersöker honom, men kan inte ställa någon diagnos. Han skickar därför hem honom med en burk tabletter och ber honom återkomma om det inte blir bättre. Efter några veckor kommer killen tillbaka, nu med en ännu gulare snopp. Läkaren frågar:
- Vad arbetar ni med?
- Jag är arbetslös.
- Men vad gör ni då hela dagarna?
- Jag äter ostbågar och tittar på porrfilm.
Är det bättre nyp i bensaxen nu då?.. Kunde ju inte klämma åt med benen
Är det därför killar vägrar lära sig hur tvättmaskinen fungerar? Och dammsugaren?
Är det bättre nyp i bensaxen nu då?
Kommer från......- Jag äter ostbågar och tittar på porrfilm.
Blåser idag...Jag ska ut och gå med hundar..... snart.... Kommer jag inte tillbaka har jag blåst iväg
Det är ju t.ex. totalt omöjligt att nypa om en ardenner... där sitter man o skumpar på en tunna.....Ja det hoppas jag annars är det illa om jag har samma styrka i benen nu som när jag var 7 år.
Och hur fan har jag lyckats skriva 71 inlägg på typ 13 dagar?
Typ.....på typ 13 dagar?
Målet är att hamna på 10-i-topp listan innan lördag i varje fallJa jag tycker du har varit lite slö tur att du tar igen det nu
...jag ridit var inte inriden...
Det är ju t.ex. totalt omöjligt att nypa om en ardenner... där sitter man o skumpar på en tunna...
skrev typ en vecka först, sen räknade jag och insåg att det var 13 dagar. Missade visst att ta bort ordet typ, typTyp...
Är det nästan, 13 dagar?
Exakt, 13 dagar eller rent av mer, än 13 dagar?
undrar... typ...
Målet är att hamna på 10-i-topp listan innan lördag i varje fall
Ja, vi var ju tvugna att testaMen du red iaf...?!
Ap ap ap!Menar du att de behöver vila!? Oavsett kan tråden öppnas. Planerandet kan vänta. Det är trots allt inte lika viktigt.
Använd pall och ursäkta det med att det sliter mindre på stiglädert/sadeln/hästens rygg då (så gör ju alla andra )
Jag använder alltid pall när jag ska upp på hästryggen
Tror nog de låter både dig och Pyret stå där utan att behöva stå på upphöjda saker
Amn kan ju undra vad ni ska göra på måndag när både turen och eftersnacket är över...?
Eller om man som jag är vig som ett kassaskåp kombinerat med alldelses för många kg
Hemska tanke.. menar du att det finns ett liv efter detta??
Mitt förslag är då att vi börjar redan nu med nästa års runda, du kan ju tänka dig vad MÅNGA inlägg vi skulle komma upp i....
Skulle kunna tro att det var mig du beskrev...
Haha. Greven är galopphäst till på köpet, så sadeln är väl inte den bästa att hoppa upp i utan pall eller uppkastare. Har ju en vanlig sadel med, men han är ändå för stor.
Förra pållen var 182, han var stor!
Aldrig fel med en vig kvinna!
Är det bättre nyp i bensaxen nu då?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|