MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
hahahhahaha .. vilken kille. Min nya idol. Håller ni inte med tjejer?
Idol vette tusan. Men jäkligt rolig var han :hihi

Det värsta är ju att han till viss del har rätt med, tjejer är ofta svårare att tillfredsställa pga att de har så jäkla mycket annat de tänker på/funderar över/svårt att slappna av.............Att många sen inte vågar snacka om hur de vill ha det gör ju inte saken bättre :död

Ärligt talat. Har han fel???
Till viss del ;)
G-punkten är inget vidare svårt att hitta på tjejer. Alla är dock olika känsliga där så inte alltid det ger den reaktionen man vill ha ;) Har sen tjejen svårt att slappna av/tänkte på annat osv så får man troligen inte alls den reaktionen man vill ha :rolleyes:

Last edited:

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Pappan passerar dotterns sovrum när hon ligger o leker med sin dildo.
-Va i helvete gör du undrar pappan.
-Det ser du väl snäser hon, jag är 30 år och ogift så något måste jag väl få.

Senare går hon förbi tv:n där pappan sitter med några öl och hennes dildo.
-Men vad gör du frågar dottern.
-Hurså, jag tar en pilser med min svärson...:va

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Har sen tjejen svårt att slappna av/tänkte på annat osv så får man troligen inte alls den reaktionen man vill ha :rolleyes:

Men varför ska ni behöva tänka på massa annat för?
Får man en "uppgift" så ska man ju koncentrera sig på den och inte ligga o fundera på om man glömde stänga av kaffebryggaren eller vad det kommer bli för väder och massa annat trams.

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Får man en "uppgift" så ska man ju koncentrera sig på den och inte ligga o fundera på om man glömde stänga av kaffebryggaren eller vad det kommer bli för väder och massa annat trams.

OM vi nu gör det så beror det på att vi har långtråkigt....

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Och har man långtråkigt får man säga något till killen, annars får man fasiken skylla sig själva :hihi

Det är banne mig på tiden tjejer vågar ta ansvar för sin egen njutning och inte bara lägga allt ansvar på killen :mattias

Tänk vilka välutbildade killar vi skulle haft om alla kvinnor bara kunnat säga vad som är bra och vad som är dåligt......:yoparty

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

Det ligger i generna vännen.

Idol vette tusan. Men jäkligt rolig var han :hihi

Det värsta är ju att han till viss del har rätt med, tjejer är ofta svårare att tillfredsställa pga att de har så jäkla mycket annat de tänker på/funderar över/svårt att slappna av.............Att många sen inte vågar snacka om hur de vill ha det gör ju inte saken bättre :död

Till viss del ;)
G-punkten är inget vidare svårt att hitta på tjejer. Alla är dock olika känsliga där så inte alltid det ger den reaktionen man vill ha ;) Har sen tjejen svårt att slappna av/tänkte på annat osv så får man troligen inte alls den reaktionen man vill ha :rolleyes:

Sexualundervisning på hög nivå!

Ord!!

Men var lite mer aktiv istället då!

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Och har man långtråkigt får man säga något till killen, annars får man fasiken skylla sig själva :hihi

Det är banne mig på tiden tjejer vågar ta ansvar för sin egen njutning och inte bara lägga allt ansvar på killen :mattias

Tänk vilka välutbildade killar vi skulle sagt om alla kvinnor bara kunnat säga vad som är bra och vad som är dåligt......:yoparty

väldigt bra svar! :tummenupp

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Men var lite mer aktiv istället då!

ORD!

kan med säkerhet säga att killar uppskattar det 100 ggr mer när tjejer visar vad dom vill och tar lite mer kontroll istället för att förvänta sig att alla killar är tankeläsare och vet precis vad den tjejen man är med gillar.

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj

Tänk vilka välutbildade killar vi skulle sagt om alla kvinnor bara kunnat säga vad som är bra och vad som är dåligt......:yoparty

Jag har absolut inget att klaga på.. och jag heller inga problem att säga vad jag tycker... som sagt...

ORD!

kan med säkerhet säga att killar uppskattar det 100 ggr mer när tjejer visar vad dom vill och tar lite mer kontroll istället för att förvänta sig att alla killar är tankeläsare och vet precis vad den tjejen man är med gillar.

Den dagen man inte engagerar sig så bör man nog ägna sig åt annat istället...

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
DET gösse lilla har du ingen aning om .. :hihi

Du kanske är en riktig vildkatta i sängen!? Det vet jag iofs ingenting om... än.

ORD!

Du är inte så dassig i huvudet iaf... särskilt med tanke på din otroligt höga ålder. :hihi

Den dagen man inte engagerar sig så bör man nog ägna sig åt annat istället...

Som knyppling då eller!?

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...