1...en lång lista
Tror nog att vi ska komma upp i 130-140st nu. Kommer bli mäktigt att få se 130 pizzor på en gång
1...en lång lista
Tror nog att vi ska komma upp i 130-140st nu. Kommer bli mäktigt att få se 130 pizzor på en gång
För alla som inte kört i grupp innan så rekommenderar jag de långsammanste grupperna (det måste bli två eller tre). Jag tror att man måste vara beredd på att kunna framföra sin hoj ungefär 10 till 20+ på skyltad hastighet (70 och 90).kan någon säga vad som är skillnad på "rätt så snabb" samt "hyffsat snabb" samma sak ju.
sen uber o raket, ironi eller? kanske skriva lite normalt så folk kan planera i vilken grupp dom ska köra utan att sitta här o tänka på vad ni menar med alla superuber, raket, månfart etc blir kanske lite lättare vid starten med?
Vi får nog titta på alternativ till pizza nu när vi blir så många.Tror nog att vi ska komma upp i 130-140st nu. Kommer bli mäktigt att få se 130 pizzor på en gång
kan någon säga vad som är skillnad på "rätt så snabb" samt "hyffsat snabb" samma sak ju.
sen uber o raket, ironi eller? kanske skriva lite normalt så folk kan planera i vilken grupp dom ska köra utan att sitta här o tänka på vad ni menar med alla superuber, raket, månfart etc blir kanske lite lättare vid starten med?
det förstår jag, men var mer att grupp infon var lulliga, blir ju nya förare varje år som vill vara med, och kanske väljer fel grupp för alla grupper står det snabb på
haha Swish stryk ska du ha
Vi förstår dig (eller jag gör iallafall) och vi kommer att vara väldigt tydliga gällande fart- och gruppindelning på morgonen den 18:edet förstår jag, men var mer att grupp infon var lulliga, blir ju nya förare varje år som vill vara med, och kanske väljer fel grupp för alla grupper står det snabb på
haha Swish stryk ska du ha
Alltid! Kom då!
Vi förstår dig (eller jag gör iallafall) och vi kommer att vara väldigt tydliga gällande fart- och gruppindelning på morgonen den 18:e
sluta spamma tråden, innan jag spiller min cider på datan
låter kanon
Tanken är ju att vi ska hinna spamma upp till 1500 innan avfärd!
Lite kul att du redan oroar dig för vilken grupp du ska vara med i!
Åfan, har du sålt den du kom till Sjöborakan med då?
Som vi säger, finns det inte på bild så har det inte hänt men....
Det här med att tydlig göra grupperna tycker jag är bra idé! Har själv funderat lite vad dom här olika "raket farten" står för. hehe
Fick tips av en ban instruktör jag känner att man skulle välja dom långsammaste grupperna om man var ny och sedan byta upp sig om man ville.
De mötte jag med. De hade fått sina hojar stulna. Tjuvarna fastnade dock på bild i en fartkamera........när dessa två kom gående längs vägen.
De mötte jag med. De hade fått sina hojar stulna. Tjuvarna fastnade dock på bild i en fartkamera.....
Är man ny kan det nog vara en god idé att börja i den änden.
För egen del tog jag inte den allra snabbaste gruppen förra Nationaldagsrundan, men nästan. Gick bra i början, men man blir lite såsig i huvudet av att hålla koncentrationen på topp mest hela tiden. Att jag hade en kompis med som inte haft kortet så länge gjorde ju inte saken bättre.
Efter ett stopp bytte vi till en lite lugnare grupp, vilket gjorde att åtminstone jag hann njuta lite av omgivningarna medan jag körde.
Så för mig känns det bättre tvärtom: Snabbt i början medan man är pigg och kry i huvudet, för att sedan byta "ner" sig längre fram.
Bäst är att inte ta sig vatten över huvudet - risken finns att man faller för grupptrycket och kör över sin förmåga - så tipset från baninstruktören är ett bra tips.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|