Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Visst är det kul! Jag trodde faktiskt aldrig det skulle gå att komma ikapp dig. Men det gick. Tack för att du höll dig borta en stund.
Ja en pause på 6 timmar hjälper en hel del
Visst är det kul! Jag trodde faktiskt aldrig det skulle gå att komma ikapp dig. Men det gick. Tack för att du höll dig borta en stund.
Nja... Det blir inget frieri från min sida, stackars jkay hade väl trillat av pinn med en gång i så fall
Men om inte du vet, vem vet då?
ingen...
Då är jag blind för jag kollade just på första inlägget och kunde inte hitta den infon
Jag?! Vad har jag med saken att göra nu helt plötsligt?
Det kan vara bra för dig att veta, du som tydligen ska gifta dig med mig att sådär fungerar jag en dålig söndagsmorgon!! Speede gon Salezzzzzz :symbolsomspringerfortsomsatan
Jag?! Vad har jag med saken att göra nu helt plötsligt?
Ni kan ju ha det där trevliga man gör på kvällen efter man gift sig...
HAHA Vilket utlägg!! Jag älskar SH Problemet är att jag kan inte ställa mig på "Upptagen" för där är ingen av mina vänner som bryr sig om den eftersom jag själv skiter i deras "Upptagen", om jag verkligen vill skriva till dem. MSN är härligt, MSN är kravlöst än om alla har vita regler.
Du var närmast
Stackars vilse...Är han lika oberäknelig då som han är här så får hon det inte lätt...Ni kan ju ha det där trevliga man gör på kvällen efter man gift sig...
Nä nä! Har du sagt att du skall göra det så skall du göra det.
nfo kommer om detta.
4. Startplats: Statoil ESLÖV Karta hittar du HÄR
MEN LÄS KRICKAN4s TIPS VID ANKOMST!! <---- Ska inte det räcka? Länkat till hans inlägg
5. Tid:
Samling...
De va ju själve f-n... e man borta från tråden 40 sidor så nog f-n kivas det...
Nu skall jag gå o nanna, o jag vill inte veta av nått mer bråk okvdningsheter ikväll... Förstått!
Nu ber ni om förlåtelse o så leker ni snällt eller går o lägger er som städade snorungar, hör ni de!?
O tyst skall de vara... OKEJ!!!...
Hörs imorgon....
Natti natti!
Borde jag se detta som ett frieri!?
Tydligen väldigt mycket.
Kan jag fria till dig då? Trillar Jkay av pinn av chock kommer jag lixom inte hem...
Jaha här kommer det igen
Okej
Nu får ni alla hjälpas åt när ni kommer till Eslöv så vi kan lösa detta på smidigaste sätt så det inte blir förseningar m.m!
Alla får ju inte plats på Macken det kan ju vem som helst räkna ut, så tanka om ni nu ska göra det sen ställ er på Bil Månssons P-plats!
Sen ska ju Jkay ha in mat pengarna så betala han så fort ni har kommit till Macken!
Och sen kan ni handla och snacka skit m.m tills det är dax för avfärd
Det är bara lita info så vi kan lösa Tripen så smidigt som myligt!
//Krickan4
Vaddå? Städa?
PEKA UPPÅT: Mayday. Mayday, We got a messege! What are you tinking aboute!! Ja, jag vet, jag vart tvungen, annars så försvinner budskapet i spammslagget!!
Skjuts hem kan vi nog ordna.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |