Godmorgon !Goodmorrrrrrrrrning!!!!!!!!!!!
Godmorgon !Goodmorrrrrrrrrning!!!!!!!!!!!
Ja må va en shedevil, men att slå människor till njutning där går fanimig gränsen!! Jag hellre!
Jo det märks!
Jag håller inte med! Jag kör med äkta avatar och jag är den jag är här IRL, så få inte en chock! Fråga JKay han tycker jag är galen
Sååå ... nu är jag nästan klar med hojen, kopplingsgreppet skall bara bytas i morrn, sedan e den fit for fight
(fick ihop min egen med ganska liten marginal, så jag slipper använda lånehojen MT-01)
btw.. 233 anmälda... shit pomfritt !!!!!!!
Det är det som är det fina med att bli medelålders.. man tar till vara på dygnets alla timmar..
Jag är fullt medveten om att jag inte duger (för vissa) men vägrar att sätta mig i ett hörn och hänga läpp för det..
Godmorgon !
De var ett skämt men tror jag nog du förstod .
Godmorgon, precis dragit i sig frukosten (shake) och hojen står snart redo för en morgontur
morgon... infaller dagen D vi alla väntat på!!!
Det man saknar i forma av.... ja, du vet.... får man ta igen med stora objektiv. Kanske skönt för dem att få greppa och pilla på nåt lite grövre då o då.
Hörru Lilleman egen erfarenhet eller, i form av avsaknad?... Stackars Tingeling!!!
Idag känner jag mig grinig..
Har för ovanlighetens skull vaknat på fel sida.. .. trots en enormt tidig morgonpromenad mellan kl 5-6 så känns det urket idag..
Jo men alla de andra då ........!!
Jag har blivit ganska härdad vid det här laget... utåt sett iallafall..
Imorgon kommer jag att vara så trött av allt spammande så jag kommer nog inte orka köra hoj...
Imorgon kommer jag att vara så trött av allt spammande så jag kommer nog inte orka köra hoj...
Skit i allt jävla "spammande", det kommer ändå inte till någon nytta. Gör som jag, satsa på körningen imorgon istället...
De har nog inte släppt kudden än tror jag...
Ska jag vara helt ärlig trodde jag att det skulle vara fler sidor för mig att läsa. Inga 6000 inlägg här inte tydligen.
Skit i allt jävla "spammande", det kommer ändå inte till någon nytta. Gör som jag, satsa på körningen imorgon istället...
Väl talat!
Snälla gossar, sluta spamma så infernaliskt nu!
Kan man inte både köra hoj och spamma
Godmorgon gott folk! Nu har även jag lyckats slita mig från kudden så nu ska vi väl få fart på spammandet
Jag ligger på en 8:e plats nu, målet idag är att sluta som 6:e placerad
Samtidigt?.... Är det inte då det är Guldwing man har? De har väl allt.. till och med Internetuppkoppling...
Varsågod kvinna, du kan få gå om mig i kön.. jag har inte bråttom inte...
Hur mycket jag än försöker så kommer jag nog inte kunna komma om digVarsågod kvinna, du kan få gå om mig i kön.. jag har inte bråttom inte...
Okej jag trodde de var morgondagens Wingeåkare...inte samtidigt men dygnet har ju många timmar
Men om jag skriver över alla mina inlägg på dig.. som ett slags testamente eller nåt ...Hur mycket jag än försöker så kommer jag nog inte kunna komma om dig
Även om det hade varit kul
Okej jag trodde de var morgondagens Wingeåkare...
.. Tål att tänka på.. läge att skaffa en baksätesåkare då...Skulle iof inte förvåna mig det finns ju mobilt bredband så den som åker med kan ju surfa
Nej nej! Får jag alla dina bör jag hamna FÖRSTMen om jag skriver över alla mina inlägg på dig.. som ett slags testamente eller nåt ...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|