sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Kom igen nu då!
Kom igen nu då!
Natten är den enda tidpunkt man hinner få något vettigt gjort. Kvällstid har man inte hunnit med mer än att försöka hinna läsa ikapp.
Natten är den enda tidpunkt man hinner få något vettigt gjort. Kvällstid har man inte hunnit med mer än att försöka hinna läsa ikapp.
Folk vakna ?
Meeeehhhkhong all night looooong...
Fan sitter du hinkar in det helt ensam?
HEHE Näääää ja super bara skallen i bitar Gå och lägg dig, du ska vara pigg och körklar imorgon
Har sovit middag innan är pigg :/
Sova middag, hur gammal är du!?! Det slutade jag med innan jag började och kommer inte börja med det förrän jag slutar med det! Du förstår väl att Mck Vilse tar en på krafterna. Femton redbull utan vodka på mocken om några timmar och halvöppet visir!!
KB erbjuder er röst i natten med Mehkongbaserad coachting för alla nattsjälar som inte kan sova inför Mck Vilse SVT!!
20 bast så är ett par yngre än dig, var tvungen att ta en liten lur jobb slet så hårt på en idag ^^... Jag är morgon människa . Redbull då måste jag stanna kissa ofta ju :O
Helvetes jävla granne.. Spelar GH:World Tour NU! Fullt ös på trummorna. Han har sitt tv-rum ovanför mitt sovrum =( Hur är detta möjligt?
Jo fatta jag med men man får ju passa på säga åldern nu medans man är ung ?. Japp 2 delat körs det på imonDet var ingen fråga vännen, det var mer ett påstående Och du kommer få möjlighet till toa också, klar fördel om man inte kör med helställl imorgon (edit: ursäkta i dag) om man är en nödig en för då får det gå undan
Helvetes jävla granne.. Spelar GH:World Tour NU! Fullt ös på trummorna. Han har sitt tv-rum ovanför mitt sovrum =( Hur är detta möjligt?
Vill du verkligen veta vad jag hade gjort då!?! Jag hade ställt mig och tokburnat med hojen imorgon på morgonen utanför!! Paybacktime is a biatch!!
är det nu man ska säga somliga straffar gud med detsamma?
Jag överväger det.. Kan lätt vara värt ett bakdäck! Blir gruppstryk på honom imorgon!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|