MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
gsxr 1100
ska köra på knutstop på dagen men tittar gärna in på kvällen :D

Annars får vi hitta en annan dag som kan passa fler..trevligt med nya människor.Lite att käka och snacka skit o dricka för dom som vill det...Kanske ska försöka styra upp något???Du får gärna rodda det!!!!!:tummenupp :tummenupp

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09
Annars får vi hitta en annan dag som kan passa fler..trevligt med nya människor.Lite att käka och snacka skit o dricka för dom som vill det...Kanske ska försöka styra upp något???Du får gärna rodda det!!!!!:tummenupp :tummenupp

hahah ska ja rodda ihop en grill kväll hos er? :p ja kan höra runt lite om nån e intresserad

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
ska köra på knutstop på dagen men tittar gärna in på kvällen :D

Så du ska med köra den 30:e ;)

Du, Izor o Henriksson är rätt roliga, satan va ni stack från eslöv innan, jag fastnade i rondellen vid statoil pga. satans slötanter :huvet kom ifatt er vid gårdstånga sen försvann ni på motorvägen igen, min hoj går fan inte att köra med i 200+ när det blåser som det gjorde då, blev helt slut i kroppen av att försöka hålla mig kvar på hojen så pallade fan inte jaga er ti slut :brinnerup

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09
Så du ska med köra den 30:e ;)

Du, Izor o Henriksson är rätt roliga, satan va ni stack från eslöv innan, jag fastnade i rondellen vid statoil pga. satans slötanter :huvet kom ifatt er vid gårdstånga sen försvann ni på motorvägen igen, min hoj går fan inte att köra med i 200+ när det blåser som det gjorde då, blev helt slut i kroppen av att försöka hålla mig kvar på hojen så pallade fan inte jaga er ti slut :brinnerup

haha ja vi hade ju lite bråttom :p

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Vem va ängelholmarna (?) som hade bildat egen grupp, som va inblandade i den totala förvirringen vid en av avåkningarna?:)
//Hannes som inte fattade nånting när han väl stannade för att upplysa personen 6 hojar bakåt att han tappat gruppen:gnissla (tack för infon btw, sjukt att ni hade mer koll på läget än vad ngn i vår grupp hade:D)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring