MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
ska köra på knutstop på dagen men tittar gärna in på kvällen :D

Annars får vi hitta en annan dag som kan passa fler..trevligt med nya människor.Lite att käka och snacka skit o dricka för dom som vill det...Kanske ska försöka styra upp något???Du får gärna rodda det!!!!!:tummenupp :tummenupp
 

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Ort
Dalby
Hoj
Honda CBF600SA -09
Annars får vi hitta en annan dag som kan passa fler..trevligt med nya människor.Lite att käka och snacka skit o dricka för dom som vill det...Kanske ska försöka styra upp något???Du får gärna rodda det!!!!!:tummenupp :tummenupp

hahah ska ja rodda ihop en grill kväll hos er? :p ja kan höra runt lite om nån e intresserad
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
ska köra på knutstop på dagen men tittar gärna in på kvällen :D

Så du ska med köra den 30:e ;)


Du, Izor o Henriksson är rätt roliga, satan va ni stack från eslöv innan, jag fastnade i rondellen vid statoil pga. satans slötanter :huvet kom ifatt er vid gårdstånga sen försvann ni på motorvägen igen, min hoj går fan inte att köra med i 200+ när det blåser som det gjorde då, blev helt slut i kroppen av att försöka hålla mig kvar på hojen så pallade fan inte jaga er ti slut :brinnerup
 

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Ort
Dalby
Hoj
Honda CBF600SA -09
Så du ska med köra den 30:e ;)


Du, Izor o Henriksson är rätt roliga, satan va ni stack från eslöv innan, jag fastnade i rondellen vid statoil pga. satans slötanter :huvet kom ifatt er vid gårdstånga sen försvann ni på motorvägen igen, min hoj går fan inte att köra med i 200+ när det blåser som det gjorde då, blev helt slut i kroppen av att försöka hålla mig kvar på hojen så pallade fan inte jaga er ti slut :brinnerup

haha ja vi hade ju lite bråttom :p
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Vem va ängelholmarna (?) som hade bildat egen grupp, som va inblandade i den totala förvirringen vid en av avåkningarna?:)
//Hannes som inte fattade nånting när han väl stannade för att upplysa personen 6 hojar bakåt att han tappat gruppen:gnissla (tack för infon btw, sjukt att ni hade mer koll på läget än vad ngn i vår grupp hade:D)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top