Jasså, du har fått ner den från depåstöden nu då?den är schnabb!
Jasså, du har fått ner den från depåstöden nu då?
Det måste vara jobbigt att ha wheelat sönder styrlagret...
och däcken på den har extremt bra friktion
Och varför menar du att just du skulle slippa? Jag avvek innan matstället eftersom jag inte hängde med i min grupps tempo och kunde således inte äta den mat jag betalat för, men inte fan håller jag på och strular för att få pengar tillbaka eller nåt sånt. Jag beställde mat och Jkay köpte den åt mig och låg ute med pengarna så länge, klart som fan att han ska få dem tillbaka oavsett om jag äter maten eller inte!
Vad jag och Jkay diskuterar är vår ensak.
BRY DIG INTE!
Dessutom så har vi löst vår diskussion.
Eftersom jag också följt den "diskussionen" så är jag tacksam att du gör rätt för dig och ser fram emot att slippa se fler anmälningar till våra vilseturer från din sida.Vad jag och Jkay diskuterar är vår ensak.
BRY DIG INTE!
Dessutom så har vi löst vår diskussion.
Eftersom jag också följt den "diskussionen" så är jag tacksam att du gör rätt för dig och ser fram emot att slippa se fler anmälningar till våra vilseturer från din sida.
Vad jag har förstått så är det ömsesidigt.
Med en ödmjuk attityd kommer man långt.Ja tyvärr. Tycker detta är väldigt tråkigt att det ska bli så och att Jkay tog åt sig för mkt av vad jag sa. Det var inga personliga påhopp men efter att ha läst igenom våra pm så förstår jag att han kanske gjort det. Det var inte alls min mening. Att vi har olika syn på hur saker skall göras ser jag bara som positivt. Det leder till en förhoppningsvis bättre organisation från er sida (vilket jag inte betvivlar att den är idag. Det krävs mkt engagemang för att rodda ihop en sådan stor folkfest).
Min ståndpunkt har och är fortfarande att göra rätt för mig. Dock så ansåg jag inte att denna utlottning gått riktigt till. Har förståelse för att detta skett i "desperation" (kalla det för vad ni vill, ursäkta ordvalet). Givetvis ska inte ni som organisatörer drabbas av detta pengaförlust då detta kan ha en tråkig inverkan på kommande evenemang.
Jag har inget personligt agg vare sig mot Jkay eller dig Maverick.
Hoppas att vi alla 3lärt oss ngt av detta. Vi måste ju kunna diskutera som vuxna människor även om det "bara" gäller 90kr som i detta fallet.
Jag hade gärna varit med nästa år men känner mig (är)inte välkommen och ska då gtivetvis inte vara där.
Mvh Ocean
Nej, det är den 6/6 som gäller.Finns det någon möjlighet att flytta fram NDR-turen till efter den 14/6 så jag har hunnit få tillbaka mitt körkort?
SNÄÄÄÄÄLLLLLAAAAAA!!!!!
Finns det någon möjlighet att flytta fram NDR-turen till efter den 14/6 så jag har hunnit få tillbaka mitt körkort?
SNÄÄÄÄÄLLLLLAAAAAA!!!!!
Mitra; känner du för att bli av med den så bara säg till. H*n kan få bo i min säng : Jäklar vad söt!!
I övrigt, ska vi ha någon kärringträff?
Ska vi ha den i anslutning till NDR, eller innan/efter?
Skulle ju vara skitkul att ha den som en avslutning till NDR!!
Mitra; känner du för att bli av med den så bara säg till. H*n kan få bo i min säng : Jäklar vad söt!!
I övrigt, ska vi ha någon kärringträff?
Ska vi ha den i anslutning till NDR, eller innan/efter?
Skulle ju vara skitkul att ha den som en avslutning till NDR!!
Meeen, när är du hemma då?Kan inte är inte ens i sverige då *suck*
Har du bred säng nog för både sto och föl Det här är föl nummer två och äntligen ska jag få sova en hel natt
Det här blev en hingst
Till dess har jag hunnit flytta, och förhoppningsvis hunnit köpa en soffa Jag lär väl ha hela dagen på mig att fixa, så min lägenhet så absolut till förfogande då
Meeen, när är du hemma då?
Okej då, inte i sängen. Men de kan få bo på min balkong
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS