20 deltagare i 7 grupper = 140Vad har du satt som maxtalet?
Vad har du satt som maxtalet?
Har du rökat eller
Det går knappt o vara 25, sisteman har 0 o ingen kontakt m RL o det blir värsta gummisnoddskörningen.
Man bara bra om du kan o vill ta ett gäng körkåta vildhjärnor
Vi hade en sådan gubbe.... Någon som minns mannen i trädgården norr om Höör... på den JÄÄÄTTESMALA vägen...???Tänk någon som inte är så förtjust i hojar, möter första gänget...
En RL är löst! Vi håller just nu 7 grupper!
Säjer välkommen till Krickan4! ....
Jag antydde en långtouringrunda för oss m 18l + i tanken förra åretKanske kan bli en Mc-träff över en helg ?
Vi hade en sådan gubbe.... Någon som minns mannen i trädgården norr om Höör... på den JÄÄÄTTESMALA vägen...???
Han stod o pekade med värsta o vi verkligen smög förbi...
Jag höll på ihjäl mig innanför hälmen...
Gubbajä.... Kan vi inte köra där i år ??? SNÄLLA !!!!!!!!
Vi hade en sådan gubbe.... Någon som minns mannen i trädgården norr om Höör... på den JÄÄÄTTESMALA vägen...???
Han stod o pekade med värsta o vi verkligen smög förbi...
Jag höll på ihjäl mig innanför hälmen...
Gubbajä.... Kan vi inte köra där i år ??? SNÄLLA !!!!!!!!
Sorry.. can't re call......Men var de inte en gubbe på NDR -07 som var rasande och stog och viftade ...
Ja de stämmer, jag vinkade glatt till flera när man kurvan senare ser denna tämligen arga herre.... Han var nog avis.....en gammal tant ... med ett stort leende..
Radical brukar vara bra på o dra ihop sånt... Hinta Mr K o Money...Det var ju ingen lång runda jag syfta på (även om det också hade varit nice) utan just en Mc-träff.
Det lustiga var att det stod en gammal tant (sisådär 80+) ute i trädgården, mer eller mindre en kilometer före honom, och vinkade med ett stort leende till oss alla när vi körde förbi.
för glada gamlingar, så mycket trevligare än de som bara blir sura och bittra på ålderns höst.
Tänk om alla där hade skramlat ihop till en varsin blomma till henne, hade blivit en rejäl bukett. Då hade nog arga mannen förgås av avundsjuka.
för glada gamlingar, så mycket trevligare än de som bara blir sura och bittra på ålderns höst.
Tänk om alla där hade skramlat ihop till en varsin blomma till henne, hade blivit en rejäl bukett. Då hade nog arga mannen förgås av avundsjuka.
133. Bikerman
134. MartinZ
135. Heij
136. Masonit
137. Dedes kompis Michael
138. Z
139. Wilcan
140. BeBe. Gastur.... m A där bak... (eller på var sin mc om det blir plats över).
LISTAN STÄNGD....
Efteråt ges plats i mån av att andra lämnar. Ni övertar då dennes nummer i listan!
133. Bikerman
134. MartinZ
135. Heij
136. Masonit
137. Dedes kompis Michael
138. Z
139. Wilcan
140. BeBe. Gastur.... m A där bak... (eller på var sin mc om det blir plats över).
LISTAN STÄNGD....
Efteråt ges plats i mån av att andra lämnar. Ni övertar då dennes nummer i listan!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|