tc82
hmmm...
Hmmm.. ja jag vill mest köra, skulle inte vilja stå vid olika resturanger och vänta i flera timmar på att folk blir färdiga med att äta, tar med egen mat!
tror inte dom har några problem med att ta emot så många gäster men d blir lite längre vänte tid då. onödigt att slösa så mycket tid på mat när alla bara vill tjöööööööööööööööööööra!
av d ni skrivit tidigare så va d ju tydligen 2 timmars väntetid sist ju o d va lite mindre folk.
Hmmm.. ja jag vill mest köra, skulle inte vilja stå vid olika resturanger och vänta i flera timmar på att folk blir färdiga med att äta, tar med egen mat!
Vi har provat men det verkar vara ett svalt intresse från media.
Jag förstår inte varför vi skulle vilja blanda in lokalpressen i en sån här sak. Är alla verkligen så "lagliga" att vi vill visa upp oss? Neeeee, vi sköter oss nog bäst själv. Det viktiga är att vi beter oss som folk när vi passerar genom tätbebyggda områden med 30 och 50 skyltning så vi inte drar på oss onda blickar.Jag kan se vad HD har för respons på det hela. Praktiserar själv där och gör en del web-tv, men jag tänker i alla fall inte ha en fin kameraväska på ryggen när jag åker.
Fast känns inte det här lika löjligt som Nash's förslag på en sporthojs-parad... Eller?
Som andra redan har sagt, hur tänkte du nu?Hmmm.. ja jag vill mest köra, skulle inte vilja stå vid olika resturanger och vänta i flera timmar på att folk blir färdiga med att äta, tar med egen mat!
Yapp... Jag kan hålla när du kissar, om det känns nervöst...Gärna hålla hand när vi kissar också
Du tänker på allt
undrade ifall jag kunde lägga till Mr Kawasaki" mattias" från eslöv med på listan
Mmmmmmmmmm, och sen kan du prova att få alla att betala 150 kr för att äta... Vi har fått klagomål på att maten var för dyr när den kostade 85 kr.ett alternativ till matställe är ju faktiskt ett Catering företag som möter upp någonstans med bord/stolar och dukade bord! Borde ligga runt 150:- per pers.
Så gör man i allafall när vi spelar in film, liksom lättast...
Mmmmmmmmmm, och sen kan du prova att få alla att betala 150 kr för att äta... Vi har fått klagomål på att maten var för dyr när den kostade 85 kr.
men då är det färre som äter dvs det går fortare
Men då blir det ju inte så sjukt socialt och roligt som vi nu vet att det kommer bli
Tycker man 85 kr är för dyrt på en dag som denna så har man inte något att göra i dagens samhälle.
Skall ni bara ha ett stopp?
Tycker man 85 kr är för dyrt på en dag som denna så har man inte något att göra i dagens samhälle.
Tror det beror på vad man kan välja mellan m.m Inte lätt att hitta mat som passar alla när det är så många och dom som inte vill äta får fixa mat själv svårare än så är det inte.
Jaja, 3h körning sen lunch 20min sen 4h körning till.. Så jag förstår inte varför alla klagar över att det inte ska köras
Edit: Jag driver..
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |