MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
tror inte dom har några problem med att ta emot så många gäster men d blir lite längre vänte tid då. onödigt att slösa så mycket tid på mat när alla bara vill tjöööööööööööööööööööra! :tummenupp

av d ni skrivit tidigare så va d ju tydligen 2 timmars väntetid sist ju o d va lite mindre folk. :)

Ja i Kivik ja...men dit ska inte vi! ;)

Hmmm.. ja jag vill mest köra, skulle inte vilja stå vid olika resturanger och vänta i flera timmar på att folk blir färdiga med att äta, tar med egen mat!

Du kommer att få köra i timtal...det löser sig. Ingen har klagat hittintills.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hmmm.. ja jag vill mest köra, skulle inte vilja stå vid olika resturanger och vänta i flera timmar på att folk blir färdiga med att äta, tar med egen mat!

du får nog vänta lika länge om du beställer på plats eller om du tar med, eller du har tänkt dra iväg sjlv? Är ju meningen vi ska göra ALLT tillsammans. :tummenupp Gärna hålla hand när vi kissar också. :rofl

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Vi har provat men det verkar vara ett svalt intresse från media. :(

Jag kan se vad HD har för respons på det hela. Praktiserar själv där och gör en del web-tv, men jag tänker i alla fall inte ha en fin kameraväska på ryggen när jag åker.

Fast känns inte det här lika löjligt som Nash's förslag på en sporthojs-parad... Eller?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag kan se vad HD har för respons på det hela. Praktiserar själv där och gör en del web-tv, men jag tänker i alla fall inte ha en fin kameraväska på ryggen när jag åker.

Fast känns inte det här lika löjligt som Nash's förslag på en sporthojs-parad... Eller?
Jag förstår inte varför vi skulle vilja blanda in lokalpressen i en sån här sak. Är alla verkligen så "lagliga" att vi vill visa upp oss? Neeeee, vi sköter oss nog bäst själv. Det viktiga är att vi beter oss som folk när vi passerar genom tätbebyggda områden med 30 och 50 skyltning så vi inte drar på oss onda blickar.

Som andra redan har sagt, hur tänkte du nu?
Ska du inte köra vidare med oss andra efter matstoppet? Det är iofs valfritt
men detta är en social runda där ett av de trevliga inslagen faktiskt är att man sitter ner o snackar skit med folk man inte träffat innan.

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Du tänker på allt ;)

:hihi nä men försöker :) vet ju att det alltid brukar försvinna en del innan körningen pga olika saker och då är det ju surt för dom som vill köra att inte kunna. Eftersom listan är stängd.

undrade ifall jag kunde lägga till Mr Kawasaki" mattias" från eslöv med på listan

Bara skriv upp honom på reservlistan :)

Last edited:

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
ett alternativ till matställe är ju faktiskt ett Catering företag som möter upp någonstans med bord/stolar och dukade bord! Borde ligga runt 150:- per pers.
Så gör man i allafall när vi spelar in film, liksom lättast...

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
ett alternativ till matställe är ju faktiskt ett Catering företag som möter upp någonstans med bord/stolar och dukade bord! Borde ligga runt 150:- per pers.
Så gör man i allafall när vi spelar in film, liksom lättast...
Mmmmmmmmmm, och sen kan du prova att få alla att betala 150 kr för att äta... Vi har fått klagomål på att maten var för dyr när den kostade 85 kr.

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Tycker man 85 kr är för dyrt på en dag som denna så har man inte något att göra i dagens samhälle.

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Tycker man 85 kr är för dyrt på en dag som denna så har man inte något att göra i dagens samhälle.

Tror det beror på vad man kan välja mellan m.m Inte lätt att hitta mat som passar alla när det är så många :) och dom som inte vill äta får fixa mat själv svårare än så är det inte.

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Tror det beror på vad man kan välja mellan m.m Inte lätt att hitta mat som passar alla när det är så många :) och dom som inte vill äta får fixa mat själv svårare än så är det inte.

Reagerade bara på att en del klagat på att det varit för dyrt.

Den 1-1½ timmes långa pausen runt middag behövs då man suttit på hoj ett bra tag. Sen som mavve sa att det är ju en social tillställning och är då ganska passande att ha en "lång" lunch. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...