El_mako
Åter
Konstiga med "bara" 2......!!!!
3 är väl det rätta
3 är väl det rätta
grymt snällt
men vill ha 2 hål i min darling !!
grymt snällt
men vill ha 2 hål i min darling !!
Konstiga med "bara" 2......!!!!
3 är väl det rätta
han gillar väll pojkar helt enkelt..
Alla frågor om fler som vill komma med:
Vi kämpar med saken för att kunna hitta en lösning som möjliggör för ALLA att kunna följa med MEN snälla, respektera om vi inte kan lösa det.
Min PM inbox är FULL till bredden med pm om saker som rör turen och jag poängterar än en gång att ALL INFO hamnar på första posten för allmän beskådan. När det finns nån info att ge!!
Vi har egentligen inga svar att ge förrän, möjligen, efter planeringsmötet. Detta blev väldigt nytt för oss med denna anstormning av deltagare till SVT. Restaurangen frågade hur många som det kunde tänkas komma och jag svarade DÅ ca 135 pers SOM MAX!! För det har det varit dom andra gångerna som topp.
Ge er till tåls, det är inte den 18/4 än och det jobbas stenhårt för att kunna lösa det. Allt hänger i stort på restaurangens kapacitet. Visst kan vi boka de andra restaurangerna med på destinationen men då kan ni LUGNT räkna med ca-priser på runt 150-200 per pers och måltid. Är det önskvärt?
NEJ!
Tänkte väl det!
Jag förstår att det finns MÅÅÅNGA som vill med men vi är ingen stor organisation som har hur mkt kapacitet som helst!
Dessutom ideellt arbete!
Alla frågor om fler som vill komma med:
Vi kämpar med saken för att kunna hitta en lösning som möjliggör för ALLA att kunna följa med MEN snälla, respektera om vi inte kan lösa det.
Min PM inbox är FULL till bredden med pm om saker som rör turen och jag poängterar än en gång att ALL INFO hamnar på första posten för allmän beskådan. När det finns nån info att ge!!
Vi har egentligen inga svar att ge förrän, möjligen, efter planeringsmötet. Detta blev väldigt nytt för oss med denna anstormning av deltagare till SVT. Restaurangen frågade hur många som det kunde tänkas komma och jag svarade DÅ ca 135 pers SOM MAX!! För det har det varit dom andra gångerna som topp.
Ge er till tåls, det är inte den 18/4 än och det jobbas stenhårt för att kunna lösa det. Allt hänger i stort på restaurangens kapacitet. Visst kan vi boka de andra restaurangerna med på destinationen men då kan ni LUGNT räkna med ca-priser på runt 150-200 per pers och måltid. Är det önskvärt?
NEJ!
Tänkte väl det!
Jag förstår att det finns MÅÅÅNGA som vill med men vi är ingen stor organisation som har hur mkt kapacitet som helst!
Dessutom ideellt arbete!
Med tanke på det intresse denna turen rönt, hade du nog lätt kunnat ta ut en anmälningsavgift! (stackars restaurang om det blir ösregn )
Restaurangen är fullt med på att det kan bli inställt och har inga problem att svänga iväg inhandlad mat till andra gäster sen. Den saken är redan fixad.
Men anmälningsavgift....? Hmm...jaaa, det hägrar, faktiskt! 50.-/deltagande person vore lämpligt. Fast då hade nog våra grupper ekat tomma.
----------
Svar kommer, svar kommer, svar kommer och, ja, jag säjer det igen...svar kommer att komma!
Det är snart Lördag så ska vi se vad 8 kloka huvud kan komma fram till öööööööööööö sak vi köra vilse eller inte
Det är snart Lördag så ska vi se vad 8 kloka huvud kan komma fram till öööööööööööö sak vi köra vilse eller inte
Istället för anmälningsavgift kunde vi haft en obligatorisk Macarena á la linjedans på samtliga stoppställen. Fan vilken syn, haha..
(i skinnställ, hjälm och handskar, Youtube here we come)
Jag vet vad jag INTE ska göra iaf
Du är ju redan vilse skriva 8 kloka huvud
Du är ju redan vilse skriva 8 kloka huvud
Video så att alla vet hur dansen går
[YOUTUBE-ID]vlzwuFkn88U[/YOUTUBE-ID]
Någon webmaster som kan editera så de får ställ och hjälm på sig?!?
Restaurangen är fullt med på att det kan bli inställt och har inga problem att svänga iväg inhandlad mat till andra gäster sen. Den saken är redan fixad.
Men anmälningsavgift....? Hmm...jaaa, det hägrar, faktiskt! 50.-/deltagande person vore lämpligt. Fast då hade nog våra grupper ekat tomma.
----------
Svar kommer, svar kommer, svar kommer och, ja, jag säjer det igen...svar kommer att komma!
Hade lätt kunnat betala runt 30-50 spänn som tack för alla som slitit med att rodda denna runda.
Hade blivit en hygglig summa som ni ansvariga kunnat göra ngt kul för,åka på spa eller liknande,lär ju behövas lite avslappning efter allt slit med att få ihop detaljerna kring rundan
Om inte blir det iaf mycket pengar till
Det fixar väll ni den 18/4 ni 8 kloka kan ju öva in dansen så kan någon filma
Precis.. Spa för män =
Massor!!!
Har redan hittat Sulis smygövat!
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=jiY5juRgZws[/YOUTUBE-ID]
Det var inte mycket man såg en tom vit ruta
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |