MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Kan tänka mig att de blir glada. Särsklit med tanke på att det är nog några av oss som kommer vilja tanka innan vi far vidare och det kommer nog med stor sannolikhet ske på ovan nämnda mack.
För att inte tala om alla kaffe, baguetter, Red Bull, Cola, choklad dom säljer.
En mack har ca: 19 öre per såld liter soppa, om vi blir 180 st och alla tankar 10 liter så är detta 342 kr i förtjänst, gissa vad dom tjänar på det andra... ;)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
För att inte tala om alla kaffe, baguetter, Red Bull, Cola, choklad dom säljer.
En mack har ca: 19 öre per såld liter soppa, om vi blir 180 st och alla tankar 10 liter så är detta 342 kr i förtjänst, gissa vad dom tjänar på det andra... ;)

Så sant så sant!
Att det bara är 19 öre hade jag ingen aning om.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Ich ja, nu längtar man fan. Var och la om mitt sår i ryggen i Helsingborg på sjukan. Kom ut, det första man såg var nå random chick som kom körande på sin hoj.. Tror gud djävlas med mig. Om doktorn pratar sanning så skulle läkningen vara klar i slutet av Mars.. Tänker fan inte missa Vilseturen om jag så ska ligga ner i en sidovagn. :yoparty

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Ich ja, nu längtar man fan. Var och la om mitt sår i ryggen i Helsingborg på sjukan. Kom ut, det första man såg var nå random chick som kom körande på sin hoj.. Tror gud djävlas med mig. Om doktorn pratar sanning så skulle läkningen vara klar i slutet av Mars.. Tänker fan inte missa Vilseturen om jag så ska ligga ner i en sidovagn. :yoparty

Så ska det låta.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
That´s the spirit.

Har du hittat hoj än då?

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ja vem vet om du är en snäll pojke så kanske du får :D

Det där skulle du aldrig ha sagt! M kommer att jaga dig till världens ände nu för att få posa med en ny fulblejd! (Jag är ledsen men jag KAN inte med nosen på den...ser ut som någon har dratt ett stegejärn i pannan på den, F'låt! :krama )

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...