Sulis
Elite som fän..
du är ju där älskling
Naaaw, lill-gubben!
du är ju där älskling
Vad hände? Glömde du stänga väskan?
tiden från du för in den tills du avfyrar
hahaha den va bra
JKay skrev:5. Tid:
Samling från 08.30 (inkl. frukost och tankning!!) avfärd 09.30 lördagen den 18:e April SHARP!!!
bunde tyckte inte det var skoj för han förstod inte det
bunde tyckte inte det var skoj för han förstod inte det
Det är inget racingtempo i någon grupp, så det är ingen fara. Och du blir inte lynchad om du sagt du ska komma men uteblirSå det som finns att välja mellan är snabb, snabbare och snabbast ?
Om man skulle skriva upp sig på listan nu, men sen råka ut för jobb eller andra dumheter och avbokar, blir man lynchad då ?
Kanske får bosätta mig i Skåneland. Jag tänkte fara dit i slutet av April för att lära mig att bromsa och svänga.
Om man är utomsoknes, är det ok att komma ~ 9-ish så man hinner vakna lite mer innan man börjar köra ?
1. Nä, mellan och mellan och mellan i olika skepnader.1. Så det som finns att välja mellan är snabb, snabbare och snabbast ?
2. Om man skulle skriva upp sig på listan nu, men sen råka ut för jobb eller andra dumheter och avbokar, blir man lynchad då ?
3. Kanske får bosätta mig i Skåneland. Jag tänkte fara dit i slutet av April för att lära mig att bromsa och svänga.
4. Om man är utomsoknes, är det ok att komma ~ 9-ish så man hinner vakna lite mer innan man börjar köra ?
Jag vet nog varför du vill ligga där bakom och spana din gottegris.får väll skriva upp mej. nån ska ju ligga bakom mavve o bröla satan
1. JKay - Reisleiter
2. Maverick_ou812 - (Ordf MCK Vilse) med Tingeling där bak
.
.
.
60. chukatibowa
Vad har du NU hittat på då?Klart man ska med, om inte vänstra bromsskivan fram blev skev igår när hojen trilla av mclyften...... Har inte orkat kolla, reste den bara upp & konstatera repor här och där sen gick jag i princip in. Orkar inte ta det just nu
Gott... Då e de Busa som gäller?!
Ja, kanske, om allt går enligt mina planer...(men det vet man ju aldrig!) ska bli kul i vilket fall som helst!
Det är inget racingtempo i någon grupp, så det är ingen fara. Och du blir inte lynchad om du sagt du ska komma men uteblir
Var kommer du ifrån?
Jag vet nog varför du vill ligga där bakom och spana din gottegris.
Vad har du NU hittat på då?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |