MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Om du bläddrar tillbaka typ femtielva sidor så la jag in väderleksprognosen för lördag där nånstans. :gnissla

:hihi :hihi

vet inte om d e sjlvklart men kan dom som har SH tröjor ha på sig dom! JAG kommer iaf ha väldigt svårt att hålla reda på folk, vem som är vem då. :D

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600

vet inte om d e sjlvklart men kan dom som har SH tröjor ha på sig dom! JAG kommer iaf ha väldigt svårt att hålla reda på folk, vem som är vem då. :D

Naaaaw vad sött alla som inte ha en SH tröja sätter en bit silvertejp på ryggen och skriver dit sitt nick :hihi

Matstället hälschar och önschkar lycka till! :) :fyllisar

:va har du redan tullat på deras spritförråd :tungan

Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R

Du får väl för tusan anteckna när du frågar!

Kille, svart R6a, 185, Fredrik, NICK, *sööt* :rolleyes:
Tjej, blå Bandit, 165, Zara, NICK, *gullig*

:hihi

:va har du redan tullat på deras spritförråd :tungan

Jag måst *hick* e jhu inschpeckthera det!

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du får väl för tusan anteckna när du frågar!

Kille, svart R6a, 185, Fredrik, NICK, *sööt* :rolleyes:
Tjej, blå Bandit, 165, Zara, NICK, *gullig*

:hihi

hahhaa....ja d e ett alternativ! Men då måste ja ju prata med alla!! Ja vill ju göra som alla andra mesar på detta forum o bara glo, sen när vi e tillbaka på SH så ska ja pma. :arsele :rofl :rofl

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
You type 245 characters per minute
You have 30 correct words and
you have 0 wrong words

Damn, nu måste jag ju öva :huvet
Fast är man IT-konsult måste det räknas som doping :7peta

Andra gången jag gjorde testet blev det 288 bokstäver. :) Och lite orättvist är det kanske, med tanke på att jag knappat på tangentbord sedan jag var tolv. :hihi Men trots det kan jag fortfarande inte skriva på det sätt man egentligen ska göra. :rodnar

Men 245 är inte dåligt! Du kanske är blivande IT-konsult, eller borde bli? ;)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
E de lunt du lär ju inte kunna dricka något av det under dagen eller ens rekomendera något till någon annan :hihi

Varför rekommendera ngt när jag vill ha det för mig schjälv? ;)

Har farbror tallat på spriten :hihi :hihi Konstigt att de önskar lycka till! Hade jag varit du så hade jag tagit procenten på matställets intäkt istället. Mck Vilse bidrar även till en bättre lågkonjunktur!!:tummenupp

Vem har asgt att jag inte har procent på försäljningen? Jag ska ju ha ca 20 papp i väskan..ehh...jag dyker inte upp på matstället! :mattias Jag ska handla en ny glugg...:hihi

hahhaa....ja d e ett alternativ! Men då måste ja ju prata med alla!! Ja vill ju göra som alla andra mesar på detta forum o bara glo, sen när vi e tillbaka på SH så ska ja pma. :arsele :rofl :rofl

Ja? Det är väl inte skadligt att prata med alla? :7peta Jasså...du ska sitta i en hörna och verka oskuldsfull och beskedlig. Jo, tjena....

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Vem har asgt att jag inte har procent på försäljningen? Jag ska ju ha ca 20 papp i väskan..ehh...jag dyker inte upp på matstället! :mattias Jag ska handla en ny glugg...:hihi

Du är väl försteman i din grupp? Jag kan lova dig att du kommer ha flera motorcyklister efter dig, som förföljer dig ända fram till matstället. :hihi

slashas

en elefant glömmer aldrig
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
suzuki gsx1100f -88
Matstället hälschar och önschkar lycka till! :) :fyllisar

hälscha tillbacha....

får gå runt och ta i hand när du kommer.................bäst att vara tidig...

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

Har inte fått min nya tröja. Är därmed tveksam, mycket tveksam. Den första tröjan är det nämligen M på för att den skulle sitta bra i hemmets lugna vrå.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år