sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nej nej.. det är "Its raining man".. på lördag... oh yes.. skit i paraply för fasiken
Stava rätt nu för en gångs skull.
It's raining men!
Nej nej.. det är "Its raining man".. på lördag... oh yes.. skit i paraply för fasiken
Hur i helvete går det ihopa.. "ras"förrädare är vad du är. Sviker den skånska rasen
Stava rätt nu för en gångs skull.
It's raining men!
Min söta kawa buff! Googla ditt nick så ska du få se vad som kommer upp, finns en anledning till varför jag kör halfandhalf undercower!men du vill inte visa dig............har ju ninja burka på dig
Nog dags att sova snart. Missade tåget i dag. Vill helst undvika det i morgon.
Bara dom inte trillar som käglor så är det lugnt
Undvika tåget eller....
det såg jag inte, visst hämtade jag receptet på Arlas sidan men att de skulle skriva så funderade jag inte ens över.
Shhiitt här är man borta ett par timmar o ni lyckas fylla på med X antal sidor. Måste vara den mest activa tråden på SH.
Det var ju KOmiskt!!
Inte så kul att missa tåget och mindre kul att förklara varför jag var lite vilse
fick du ta grisbilen då?
Ärligt jag har aldrig sett ett recept där de har skrivet ut att det ska vara KOmjölk innan
Tänkte säga att det var väl ett skånskt recept men med tanke på vart jag befinner mig i landet så väljer jag att inte låtsas om någonting...
Tänkte säga att det var väl ett skånskt recept men med tanke på vart jag befinner mig i landet så väljer jag att inte låtsas om någonting...
Hallå du... Då har du blivit lite mer förskånskad på våra goa vägar ikväll.Hörru valpen.. har du inte bytt moppe än?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|