MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
:D Och en dator är gjord av en man... man måste hela tiden tala om för den vad den ska göra... :yoparty

En dator är gjord av en man, men den är utformad som en kvinna.

1: Har man skaffat en så kommer det snart en ny som är bättre.

2: Har ett stort lagringsutrymme för att lagra alla mistag mannen gör för att sen plocka fram det i tid o otid.

3: man måste hela tiden köpa saker till den för att den ska fungera tex skärm, musmatta :rofl , ny hårdvara mm.

4: När två datorer komunicerar med varann så finns det ingen annan som förstår ett dugg.

:näsblod

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
En dator är gjord av en man, men den är utformad som en kvinna.

1: Har man skaffat en så kommer det snart en ny som är bättre.

2: Har ett stort lagringsutrymme för att lagra alla mistag mannen gör för att sen plocka fram det i tid o otid.

3: man måste hela tiden köpa saker till den för att den ska fungera tex skärm, musmatta :rofl , ny hårdvara mm.

4: När två datorer komunicerar med varann så finns det ingen annan som förstår ett dugg.

:näsblod

Kan man få tyst på dig genom att fråga vad du ska göra på lördag?.. Ska du köra rundan.. NEJ JUST JA, VASELEK HAR INGET KÖRKORT!!!:D
Du kanske kan ta trampcykeln runt? Eller så kan du springa med Slashas...:hihi

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Kan man få tyst på dig genom att fråga vad du ska göra på lördag?.. Ska du köra rundan.. NEJ JUST JA, VASELEK HAR INGET KÖRKORT!!!:D
Du kanske kan ta trampcykeln runt? Eller så kan du springa med Slashas...:hihi

OJ!!! det verkade som ett lite känsligt ämne. :hihi
Du behöver ju faktist inte bli arg.

Nej jag ska nog bara ta det lugnt, ligga i solen med en god grogg och njuta.
funderar på att dra ut o fotografera lite. va det mer du ville veta? :näsblod

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
OJ!!! det verkade som ett lite känsligt ämne. :hihi
Du behöver ju faktist inte bli arg.

Nej jag ska nog bara ta det lugnt, ligga i solen med en god grogg och njuta.
funderar på att dra ut o fotografera lite. va det mer du ville veta? :näsblod

Arg?...:hihi :hihi
Om du bara visste... det ska så ofantligt mycket till innan jag ens är i närheten av att bli arg.. men jag är förbaskat duktig på att låta så..:D
Och skrapar man på en kaxig yta så döljer det ofta sig en stor osäkerhet inunder... :brinnerup

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Om du ingen SH-tröja har är det kanske inte en alltför dum idé. Är rädd för att de flesta kommer få veta vem jag är oavsett.

Vad skrev du!?! Att du skulle stå längst upp på podiet och det vart därför som vi kommmer känna igen dig! ;) Risken finn att ni känner igen mig med tanke på min hemmasnickrad övningskörningsskylt hållare, som jag ska photoshop pimpa och tänker ha utan på mina civila kläder!! Så att jag slipper ha den på krogen sen...

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Vad skrev du!?! Att du skulle stå längst upp på podiet och det vart därför som vi kommmer känna igen dig! ;) Risken finn att ni känner igen mig med tanke på min hemmasnickrad övningskörningsskylt hållare, som jag ska photoshop pimpa och tänker ha utan på mina civila kläder!! Så att jag slipper ha den på krogen sen...

Mig känner man igen om man ser en liten röd djävul....:D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Arg?...:hihi :hihi
Om du bara visste... det ska så ofantligt mycket till innan jag ens är i närheten av att bli arg.. men jag är förbaskat duktig på att låta så..:D
Och skrapar man på en kaxig yta så döljer det ofta sig en stor osäkerhet inunder... :brinnerup

Trodde inte heller att du blev arg.
Det är bara ett utryck som jag kör med lite då o då.

Är inte så kaxig själv tycker bara det är roligt att skoja med folk. :krama

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

JKay har ju hotat med att top 5 kommer få gå upp på podiet och bli presenterade. Jag vet inte om mina nerver klarar av det. Är som sagt väldigt blyg av mig.

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
Trodde inte heller att du blev arg.
Det är bara ett utryck som jag kör med lite då o då.

Är inte så kaxig själv tycker bara det är roligt att skoja med folk. :krama

Ja men tyvärr blir man så upptrissad ibland så kommentarerna hoppar ur mun på en utan att man tänker sig för och då riskerar man ju att såra fast det inte är ens avsikt.. sen blir man efterklok när man märker att det mottogs på ett sätt som inte var ens avsikt..:gnissla :huvet :näsblod

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Ja men tyvärr blir man så upptrissad ibland så kommentarerna hoppar ur mun på en utan att man tänker sig för och då riskerar man ju att såra fast det inte är ens avsikt.. sen blir man efterklok när man märker att det mottogs på ett sätt som inte var ens avsikt..:gnissla :huvet :näsblod

Att tänka innan man talar är som att torka sig innan man skiter!

Kan ibland tyckas vettigt.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...