BridgeMill
SSEMSE #10592
Någon som hört om vädret nästa helg. Man kan ju bara hoppas att det blir som denna helg
Någon som hört om vädret nästa helg. Man kan ju bara hoppas att det blir som denna helg
Vad fan har Allah med vår mat att göra?Info om mat kommer upp söndagkväll. Sprid detta till allah som skall med på rundan. Håll koll på tråden för på onsdag åker matbeställningen in!!!
Gött att gruset är borta för jag skall reka sista hälften av rundan på tisdag. Ytterligare rapport kommer från Jkaj som rekar idag.
Nja, så här ser proggen ut på dmi för Helsingör så...
Sannolikhet.2885224Jaja det har ju tid på sig att ändras, vad står "% sandsynlighet" för?
Då så gott folk, kommer här lite nyheter om turen/mat/osv.
Info kommer inom kort ang maten . Idag har jag o Cel rejat första halvan och kan säga att vägarna är ganska bra. Inga farliga knölskott från vintern och gruset, nja, det ligger där men inte överjävligt mkt. I början av nästa vecka rekar jag resten av rundan. Matställe är i stort sett fixat.
Men ha tålamod, MATinfo kommer nu under helgen.
@Mavve o resten. Vi får ha lite msn-date i kväll.
Men för VAD ni än gör....GAZZA inte i GRUSEN!
Vad då då, provade du och hamnade i spenaten eller
Haha vurpat? Vill du inte svara så går jag ner i garaget och kollar.2885622*vissel*
Haha vurpat? Vill du inte svara så går jag ner i garaget och kollar.
Men om du ska hålla på med terrängkörning kanske du skulle ha en annan mc, vet inte om en RF600 är det bästa valet för enduro...2885622*vissel*
Men om du ska hålla på med terrängkörning kanske du skulle ha en annan mc, vet inte om en RF600 är det bästa valet för enduro...
Har din mamma inte sagt till dej att du skall sova kl 03.18Crosshjul på vettu, då funkar allt serrusåatt!
Har din mamma inte sagt till dej att du skall sova kl 03.18
Sant, och lite lera på hojen är bara snyggt!2885884Crosshjul på vettu, då funkar allt serrusåatt!
Typ så här på denna plats59. taliz (rätt så snabb/hyffsat snabb)
Sant, och lite lera på hojen är bara snyggt!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|