BBR "uppfanns" för flera år sen av Radical Riders majtii, von Vettet och Tsunami. Målet vara att montera så kallade posörtillbehör på hojarna så att de såg snabba ut utan att vara det. Detta som en motpol till de "Riders" som var RR förare och körde rat bikes, dessa hojar var snabba på grund av att alla pengar gick till riktig trimmning, men de såg ut som fan.har du vad som krävs än då för att bli ett prospect i Bling Bling Raiders ??![]()
riktigt fint väder idag.. kanske dags att hämta nya hojen
![]()
Eloxerade ventilhattar räknas inte som bling, dom har en funktion, det går fortare att hitta ventilen när man ska pumpa.![]()
Aprilia Tuno Factory är ingen Bling Bling hoj, all kolfiber den har sitter där av en anledning och om den dessutom är köpt av Jerry så får den ett extra plus!
Hälsa om du åker dit o hämtar den idag, misstänker att jag provsuttit den mer än en gång.ojsanja där ser man
.... nåja lite + iaf för den är köpt hos jerry
![]()
ska du hämta den så ring..
Hälsa om du åker dit o hämtar den idag, misstänker att jag provsuttit den mer än en gång.![]()
Japp... ett flottigt ett, som du troligen får vänta länge i kö för...eller det blir som ett kinderägg![]()
Har du fått några erbjudaden du vill delge oss andraDenna tråden börjar likna "Sexfixartråden"...
Eloxerade ventilhattar räknas inte som bling, dom har en funktion, det går fortare att hitta ventilen när man ska pumpa.![]()
har du vad som krävs än då för att bli ett prospect i Bling Bling Raiders ??
enligt rykte så ingick en strap-on, gimp mask, diciplinboll och en tibetansk pudel i deras sexlek ...![]()
![]()
Hälsa om du åker dit o hämtar den idag, misstänker att jag provsuttit den mer än en gång.![]()
Då ha rman varit ute o kört med min nyköpta hoj. En skön känsla.....nej, en UNDERBART skön känsla att anlägga en massa mil.......Mmmm naaajs!![]()
du blanda inte in ditt sexliv med mitt![]()
Och VAD har du köpt för hoj?Då ha rman varit ute o kört med min nyköpta hoj. En skön känsla.....nej, en UNDERBART skön känsla att anlägga en massa mil.......Mmmm naaajs!![]()
enligt rykte så ingick en strap-on, gimp mask, diciplinboll och en tibetansk pudel i deras sexlek ...![]()
![]()
du blanda inte in ditt sexliv med mitt![]()
Har han ett sexliv?
Jag däremot![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |