Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Skurup med Speedgirl
Hoj
Aprilia RSV4R
Ni håller väl er till hastighetsbestämelserna? :D
220 på motorväg och 180 på landsväg :D
minst 100 inne i staun annars blir det omotiverad låg hastighet, och det vill ni inte drabbas av!!
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
nej det var precis lagom så 125orna sprejade ner mig med mög från vägen så du får gärna öka liiiiiite denna gången :tummenupp

Lägg dig lite längre fram då. :)


Då låter det som en lagom grupp för mig :) kommer ju inte att kunna köra mer än max 2 gånger innan rundan och jag lovar jag ska lägga mig långt bak och inte vara i väger för andra som vill köra fortare :)
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Då låter det som en lagom grupp för mig :) kommer ju inte att kunna köra mer än max 2 gånger innan rundan och jag lovar jag ska lägga mig långt bak och vara i väger för andra som vill köra fortare :)

Du tar platsen näst sist. Lagom hastighet och en trygg backmarker som håller koll på dig. :)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Trygg backmarker! :D Fråga Mavve... :tummenupp
Loud and clear wingman! :tummenupp
Du är bra på att :hej
Skönt att se så man får flyt i körningen och slipper onödig väntan.

Ang. backspegler, inga krav alls, det enda "krav" vi har är att man har koll bakåt, hur är inte viktigt. Kom ihåg en sak, det är ALLTID den framför som bär skulden om någon blir borttappad. Tänk på den PG... :D (kan än idag inte fatta hur man kan bli av med hela sin grupp! :galen )
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Loud and clear wingman! :tummenupp
Du är bra på att :hej
Skönt att se så man får flyt i körningen och slipper onödig väntan.

Ang. backspegler, inga krav alls, det enda "krav" vi har är att man har koll bakåt, hur är inte viktigt. Kom ihåg en sak, det är ALLTID den framför som bär skulden om någon blir borttappad. Tänk på den PG... :D (kan än idag inte fatta hur man kan bli av med hela sin grupp! :galen )


:hihi vilket gör att jag max kan bli av med en och inte en hel grupp :näsblod
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Du tar platsen näst sist. Lagom hastighet och en trygg backmarker som håller koll på dig. :)

SVT2007 minns jag att vi körde ikapp gruppen framför oss. Var det vi so var snabba eller framförvarande grupp som var mindre snabba? :D

Hemma efter en 20-milakörning....kändes raaaajt! Häckeberga lever än. :yoparty
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
SVT2007 minns jag att vi körde ikapp gruppen framför oss. Var det vi so var snabba eller framförvarande grupp som var mindre snabba? :D

Hemma efter en 20-milakörning....kändes raaaajt! Häckeberga lever än. :yoparty
Om raijslajtern skiter i att köra samma runda som oss andra bara för att han är kissnödig så blir det så....
 

Solid snake

Guest
Vad det är för en hoj? Tids nog får du se. Den lär väl snurra runt i byn då o då.....senast idag lär det bli en massa mil. :)
Jaha, vad hemlighetsfull du var då.

Tjao, du bor ju nära mig och GayKay om jag inte har helt jävla fel, så det ska nog inte vara så svårt att se dig köra.

Samma här. Körde Häckeberga första gången idag, var najs. Mötte en del Ducatis där, var du nån av dem?
Jag mötte en 1098a runt Skurupstrakten, tror jag det var iaf. :va :)
 
Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Så där ja, hojen påställd, besiktning bokad (nu på fredag) och skall bara få på nya däck i veckan. Tjohoo here I come:yoparty Känner redan hur farten finns inom mig och hur jag knäskrapar i mach 3+++
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Om raijslajtern skiter i att köra samma runda som oss andra bara för att han är kissnödig så blir det så....

Jkay vek inte en tum under vår runda. Han körde väl bara runt för att försöka få bort framförvarandra grupp, så vi kunde få fritt blås?

Samma här. Körde Häckeberga första gången idag, var najs. Mötte en del Ducatis där, var du nån av dem?

Vi körde "bakvägen" kan man säga.....runt 11-snåret och framåt var det. Började i Harlösa för att sedan fortsätta mot Veberöd-Knickarp-Rögla-Slimminge- Häckeberga osv osv. Hamnade runt 13-snåret på Stortorget för att käka lite. Blidde BK. Sedan bar de framåt. Så nej, ingen Ducce i vår lilla grupp. Fanns jag, en Intruder 1500 samt en CBR1000F - samtliga arbetskamrater men olika avdelningar. Kanske ska fixa en "sport-touringgrupp" på jobbet - Jkay? :D
 
Last edited:

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Jaha, vad hemlighetsfull du var då.

Tjao, du bor ju nära mig och GayKay om jag inte har helt jävla fel, så det ska nog inte vara så svårt att se dig köra.


Det var inte jag. En ledtråd till vadjag har för en hoj: Fråga JKay......eller nämner en person här som har liknande hoj: OAS om de räcker? ;)

Jaja...om inte, ser du den här nedan. :)
 

Bifogat

  • SprintStortorget600.jpg
    SprintStortorget600.jpg
    125.4 KB · Visningar: 43
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top