Det gick inte för fort förra året då?
nej det var precis lagom så 125orna sprejade ner mig med mög från vägen så du får gärna öka liiiiiite denna gången
Det gick inte för fort förra året då?
nej det var precis lagom så 125orna sprejade ner mig med mög från vägen så du får gärna öka liiiiiite denna gången
Lägg dig lite längre fram då.
Då låter det som en lagom grupp för mig kommer ju inte att kunna köra mer än max 2 gånger innan rundan och jag lovar jag ska lägga mig långt bak och vara i väger för andra som vill köra fortare
Du tar platsen näst sist. Lagom hastighet och en trygg backmarker som håller koll på dig.
Trygg backmarker! Fråga Mavve...Precis vad jag tänkte göra
Loud and clear wingman!Trygg backmarker! Fråga Mavve...
Loud and clear wingman!
Du är bra på att
Skönt att se så man får flyt i körningen och slipper onödig väntan.
Ang. backspegler, inga krav alls, det enda "krav" vi har är att man har koll bakåt, hur är inte viktigt. Kom ihåg en sak, det är ALLTID den framför som bär skulden om någon blir borttappad. Tänk på den PG... (kan än idag inte fatta hur man kan bli av med hela sin grupp! )
Då är det mig du blir av med dåvilket gör att jag max kan bli av med en och inte en hel grupp
Då är det mig du blir av med då
Ja ja...jag kan köra vilse själv, det har ju hänt förr
Du tar platsen näst sist. Lagom hastighet och en trygg backmarker som håller koll på dig.
Om raijslajtern skiter i att köra samma runda som oss andra bara för att han är kissnödig så blir det så....SVT2007 minns jag att vi körde ikapp gruppen framför oss. Var det vi so var snabba eller framförvarande grupp som var mindre snabba?
Hemma efter en 20-milakörning....kändes raaaajt! Häckeberga lever än.
Hemma efter en 20-milakörning....kändes raaaajt! Häckeberga lever än.
Jaha, vad hemlighetsfull du var då.Vad det är för en hoj? Tids nog får du se. Den lär väl snurra runt i byn då o då.....senast idag lär det bli en massa mil.
Jag mötte en 1098a runt Skurupstrakten, tror jag det var iaf.Samma här. Körde Häckeberga första gången idag, var najs. Mötte en del Ducatis där, var du nån av dem?
Om raijslajtern skiter i att köra samma runda som oss andra bara för att han är kissnödig så blir det så....
Samma här. Körde Häckeberga första gången idag, var najs. Mötte en del Ducatis där, var du nån av dem?
Jaha, vad hemlighetsfull du var då.
Tjao, du bor ju nära mig och GayKay om jag inte har helt jävla fel, så det ska nog inte vara så svårt att se dig köra.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|