Visst fan ekar en ankas kvack, de bevisade de på Mythbusters. Fast de fick kämpa för det...
ofan , det har jag missat
Visst fan ekar en ankas kvack, de bevisade de på Mythbusters. Fast de fick kämpa för det...
Man måste kunna multitaska.Behöver man bara köra vilse eller måste man klara av något annat också?![]()
Ja, eller en passagerare som är snäll och talar om när det körs felGPS är för retards!
KPT is da sheit. (Karta På Tanken)
Inget av detta gäller för dock herr ordförande, han får vara precis hur klantig som helst![]()
Man måste kunna multitaska.
Reisleitern ska kunna spamma i trådarna innan o efter rundan, vara trevlig och rolig vid samlingen innan så man får med sig ungefär 25% av deltagarna till sin grupp, hålla ihop gruppen o ha koll i backspeglarna under rundan och framförallt se till att inga olyckor sker. Efter rundan ska man vara duktig på att hitta bortförklaringar till varför man inte lyckades med något av det föregående.
Inget av detta gäller för dock herr ordförande, han får vara precis hur klantig som helst![]()
Ja, eller en passagerare som är snäll och talar om när det körs fel![]()
![]()
Ja ja, den där klantigheten kommer väl till pass när man vill ha en ny rakapparat och "råkar" tappa sin gamla i golvet så den är bortom all räddning![]()
![]()
Finns det på bild? Nä, då har det aldrig hänt! Jag hävdar fortfarande att närmsta vägen till Ängelholm från norra Helsingborg går via Höganäs.Ja, eller en passagerare som är snäll och talar om när det körs fel![]()
![]()
Nu förstår jag inta vad du menar...Ja ja, den där klantigheten kommer väl till pass när man vill ha en ny rakapparat och "råkar" tappa sin gamla i golvet så den är bortom all räddning![]()
![]()
Finns det på bild? Nä, då har det aldrig hänt!
om alla bara skrev något meningslöst varje gång de var inne och läste tråden hade vi haft nästan 9000 posts ju!
Nu pratar du med dig själv igen, alla vet att du inte har några vänner.God morgon mina vänner![]()
Nu pratar du med dig själv igen, alla vet att du inte har några vänner.![]()
du om någon borde veta om jag är het!! OCH tycka att jag ÄR het eftersom jag är din flickvän![]()
Du ÄR hetdu om någon borde veta om jag är het!! OCH tycka att jag ÄR het eftersom jag är din flickvän![]()
![]()
- Jag är så dum så jag trodde något av dessa skulle funka!Lite flirttips:![]()
- Du är så het att du är anledningen till att det nästan aldrig snöar i Skåne.
- Växthuseffekten är ditt fel! Du är alldeles för het.
- Du är så het att man skulle kunna koka ett ägg på dig.
- Du är så het, att utan dig hade vi haft mycket högre elräkning för uppvärmning av hemmet.
![]()
Lite flirttips:![]()
- Du är så het att du är anledningen till att det nästan aldrig snöar i Skåne.
- Växthuseffekten är ditt fel! Du är alldeles för het.
- Du är så het att man skulle kunna koka ett ägg på dig.
- Du är så het, att utan dig hade vi haft mycket högre elräkning för uppvärmning av hemmet.
![]()
[besserwissermode on]
Hepp...STEKA heter det[/besserwissermode off]
Besserwissra du på bäst du vill.Min tanke var, att det inte bara var hett nog att steka ett ägg, utan hett nog att ställa en kastrull med två liter vatten i och sedan koka ägget i 3,75 minuter.
![]()
Va fan ska dom med varmt vatten till? Är inte hon tillräckligt blöt när det kommer till det läget?
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |