Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Jag skulle ta upp en viktig sak men har glömt det. Hm:va Tror det handlade om mat eller meny eller nått sånt. Nä, jag kommer inte på det. Skit samma.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Javisst e d så :)

Men att öva vilsekörning på egen hand är nog inget jag rekomenderar. För att klara av detta krävs det många års erfarenhet. Dessutom behöver man en RIKTIGT bra körlärare när man tar sig an denna mycket avancerade körning. Som tur e har vi ju denna grandiosa möjlighet att få träffa dessa körlärare den 19:e...





Den som söker, han ska finna.. lr hur sär man?

:hihi :tummenupp
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Nääää

Men snart....
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jag skulle ta upp en viktig sak men har glömt det. Hm:va Tror det handlade om mat eller meny eller nått sånt. Nä, jag kommer inte på det. Skit samma.

Som 08:a, och cool kille i största allmänhet, blir man ju lite förvånad över att maten inte är klar när ni skåningar ska ut och åka......när man sedan reflekterar över att Mav är en av producenterna bakom denna tillställning blir man ju om möjligt ännu mer förvånad.

Detta bådar inte gott inför NDR!
Förutom att visa er hur man kör hoj och hur man dricker sprit så är ju anledningen till vår kommande närvaro just att visa hur man svullar ordentligt.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Som 08:a, och cool kille i största allmänhet, blir man ju lite förvånad över att maten inte är klar när ni skåningar ska ut och åka......när man sedan reflekterar över att Mav är en av producenterna bakom denna tillställning blir man ju om möjligt ännu mer förvånad.

Detta bådar inte gott inför NDR!
Förutom att visa er hur man kör hoj och hur man dricker sprit så är ju anledningen till vår kommande närvaro just att visa hur man svullar ordentligt.

Asså, maten kan man inte bara fixa så där i en hannavänning. För detta och för oss skåningar krävs ett ordentligt upplägg-planering-revidering-genomförande. Vi måste beakta vissa deltagares önskemål och krav...
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Iofs handlar väl mat om kvalitet för oss skåningar. Det kan man iofs har överseende med. Bara vi får gott om tid på oss att bestämma när väl matmenyn är spikad. Så det inte blir "över en natt" typ. Allt handlar ju om kvalitet, som sagt var. :)

Men NÄR kan det tänkas att matmenyn blir spikad då? Det har ni väl liiiite koll på? Så jag vet när jag ska kolla (andra för den delen), om man inte är på SH dagligen.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Jisses, är mat och sex det enda ni pervos kan spamma om:va Hyfsa till er nu va! Nu gör vi 30 inlägg om något annat än det ovan nämnda. Klarar ni av det?!
 

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
lund
Hoj
-03 Suzuki SV650
Jisses, är mat och sex det enda ni pervos kan spamma om:va Hyfsa till er nu va! Nu gör vi 30 inlägg om något annat än det ovan nämnda. Klarar ni av det?!

Klart! Hur många sorters öl finns det?:va :tummenupp
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Hrrrrrm jojo....det är ju till att undvika svara på frågan. Inte vidare diplomatiskt. Varför detta hemlighetsmakeri?
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Hrrrrrm jojo....det är ju till att undvika svara på frågan. Inte vidare diplomatiskt. Varför detta hemlighetsmakeri?

Inget hemlighetsmakeri alls.
En förutsättning för att kunna presentera en matsedel är ju att VI fått reda på av matstället VAD som ska/kan serveras? Väntar svar i morgon!
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Hrrrrrm jojo....det är ju till att undvika svara på frågan. Inte vidare diplomatiskt. Varför detta hemlighetsmakeri?

Hade inte en tanke på att vara diplomatisk. Då hade jag svarat i stil med, ja, jag hör vad du säger, jag tar med mig frågan och skall självklart undersöka saken och lämna besked så fort som möjligt. Hm, kanske skulle satsa på politiken. Det är 2 veckor kvar, info kommer snart. Det är gott om tid. Du hinner och kommer inte missa något. Mitt inlägg tidigare var ren fläjm, jag har ingen koll på maten alls. En annan person håller i taktpinnen. Ok?
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
någon som vet var man kan hitta en svensk översättning på Rudolf Höss självbiografi ???
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Javisst e d så :)

Men att öva vilsekörning på egen hand är nog inget jag rekomenderar. För att klara av detta krävs det många års erfarenhet. Dessutom behöver man en RIKTIGT bra körlärare när man tar sig an denna mycket avancerade körning. Som tur e har vi ju denna grandiosa möjlighet att få träffa dessa körlärare den 19:e...





Den som söker, han ska finna.. lr hur sär man?

Det känns skönt att veta, att man kommer överlämna sig till experter när rundan ska köras, de som verkligen vet hur det går till (eller inte)! :gnissla

Jag förväntar mig faktiskt att vi ska köra vilse. Om inte blir jag djupt besviken. :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top