Det hoppas nog matstället också på. Bäst att jag ringer Statoil o förvarnarVi har ju ett mål på 1500 inlägg att fylla. Hoppas på 100+ hojar
En deltagare till så har vi 90 hojar. Det är mer imponerande än 1000 inlägg.
Det hoppas nog matstället också på. Bäst att jag ringer Statoil o förvarnar
Hmmmmmm, kan nog vara så...Är vi inte redan uppe i det. De som har skrivit +2 och +5 har nog inte menat att de skulle vara passagerare.
Du lär inte bli besvikenOch jag som vill ha reda på matstället......är "kinky" när det gäller sådant. MAtstället på SOL2007 var INTE bra och vill undvika detta.
Hmmmmmm, kan nog vara så...
Du lär inte bli besviken
Och jag som vill ha reda på matstället......är "kinky" när det gäller sådant. MAtstället på SOL2007 var INTE bra och vill undvika detta.
Ingen info släpps öht om matställe och bansträckning Vill man vara 100 procent säker på mat, ta med egen matsäck
@ Oas, du kan nog förbereda dig på att släppa sistaplatsen och axla en förstaplats i stället. Annars blir det lh¤$$$jbadfio%%%vodfyhv odfyv på rundan.
Suck! Alltid ska det vara hemlighetsmakeri. Trist. Kan man inte ens veta hur lång sträckan är, whats the point?
25 mil. Dessutom står det i första inlägget
Vafan, så ni HAR kortat rundan??? sedan förra året o året innan??
Står inte 25 mil där! Dessutom är det ju kul att veta mer exakt.
Skall jag behöva citera mina egna inlägg Men du kan få lite inside information, rundan är 256 666 meter lång el kort, du kan själv välja. Känns det bättre nu
Sen är det ju som så, vi som kör först får ju aldrig samma avstånd. Så duger inte mitt svar, fråga någon av de andra
ja jävlar idag skiner ju solen som aldrig förr! verkar som att det blir en liten uppvärmningstur inför nästa lördag
tog en tur igår kväll men det var fan ingen uppvärmning! ja jäklar va kallt det var!
13,3 grader i solen här .... är ni lediga ?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |