BeBe
Full fart spar tid...
Yes box baby! Nu e man igång igen, om det bara kunde bli lite varmare så man slipper frysa nävarna av sig när man kör. Vi får väl hoppas på under kommande veckanDär har vi "Jörgen" med ju.. läget mannen?!
Yes box baby! Nu e man igång igen, om det bara kunde bli lite varmare så man slipper frysa nävarna av sig när man kör. Vi får väl hoppas på under kommande veckanDär har vi "Jörgen" med ju.. läget mannen?!
Söndag morgon nu ju.
Neeeeh.......får väl köra ut på en runda o piggna till.
äh det är ju inte så noga vilken dag det är hmmm en runda skulle kanske vara något
Idag stack jag iväg och skulle reka rundan lite, det blev lite vågor+lite fisk+massor av sol. Mao ut på Öresund och fiskade torsk istället för rekning. Ja ja, får bli i veckan. Hoppas på att gruset är borta... Dock hittades inga bulor, ni som är insatta, ni vet vad jag snackar om.
Isch då stackare. Känns ju fattigt att jobba helger.......men för många ett nödvändigt ont?
Det tackar vi för, det där är inte sportfiske.Dock hittades inga bulor, ni som är insatta, ni vet vad jag snackar om.
Den där bilden förstår jag inget av?Gruset är inte borta där jag körde
Är inte torskfiske sportfiske? Inte för att det personligen förändrar något definitionsmässigt för mig, men vad är sportfiske enl dig? Och varför denna smajly? Bula=stim. Säg inte du har sett Uppdrag Granskinig och drar paralleller.Det tackar vi för, det där är inte sportfiske.
Den där bilden förstår jag inget av?
Etta vinna!
Ja det hade ju varit rätt konstigt om de hade visat 2 solar.DMI visar en sol på lördagen.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |