Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?country=Sverige&city=110046043
Ser fortfarande fint ut på lördag
Ser fortfarande fint ut på lördag
bushido och jag ska ses vid vattentornet kl 08:10, om inget oförutsett händer, så det är bara att dyka upp!
Edit:
Häng med du också, på årets första "Köra Rätt"-runda!!!
Vi är ett gäng glada sporthojare som tänkte träffas för att ta en sväng tillsammans. Självklart ska just du hänga med på rundan, som blir den första i sitt slag, men kanske inte den sista!
Käk ingår ej, så kom med välfylld mage, och vi har ingen tid för tankning på vägen, så kom även med en välfylld tank (så det räcker åtminstone 3 mil).
När, var, hur? Kl. 08:10 vid Vattentornet i Lund! Hur? Med nyputsade hojar såklart! Resan går via E22 till Gårdstånga, där vi svänger av mot Eslöv. Slutdestinationen är Statoilmacken i Eslöv!
Var med och gör detta till årets största och mest välbesökta runda!
Skriv upp dig på listan:
1. Palle71
2. bushido
3.
Var det inte på Nationaldagsrundan (min första) som det gick helt utan incidenter o/eller olyckor?Tyvärr har vi väl haft några såna incidenter genom åren...
Vart vid vattentornet möts ni? där taxibilarna brukar stå? mitt på motorvägen? mitt i rondellen?
Mohahahahahahahahahahahaahahaaaaaaaaaa.... dom kunde haft ett klipp efteråt också, don´t do like thisTips för de hågade.... http://www.bike.se/content/2472/
bushido och jag ska ses vid vattentornet kl 08:10, om inget oförutsett händer, så det är bara att dyka upp!
Edit:
Vi är ett gäng glada sporthojare som tänkte träffas för att ta en sväng tillsammans. Självklart ska just du hänga med på rundan, som blir den första i sitt slag, men kanske inte den sista!
Käk ingår ej, så kom med välfylld mage, och vi har ingen tid för tankning på vägen, så kom även med en välfylld tank (så det räcker åtminstone 3 mil).
När, var, hur? Kl. 08:10 vid Vattentornet i Lund! Hur? Med nyputsade hojar såklart! Resan går via E22 till Gårdstånga, där vi svänger av mot Eslöv. Slutdestinationen är Statoilmacken i Eslöv!
Skriv upp dig på listan:
1. Palle71
2. bushido
3. tjille
Ni behöver inte vara riktigt så tidiga...bushido och jag ska ses vid vattentornet kl 08:10, om inget oförutsett händer, så det är bara att dyka upp!
Edit:
Skriv upp dig på listan:
1. Palle71
2. bushido
3. tjille
Matoil serverar även kaffe.08... hua.. får införskaffa camelback med kaffe
Ni behöver inte vara riktigt så tidiga...
5. Tid:
Samling från 08.30 (inkl. frukost och tankning!!) avfärd 09.30 lördagen den 19:e April SHARP!!!
Men det är klart, vill ni föreviga alla hojar som rullar in på macken så gör det
Står vattentornet mitt på motorvägen?
Vad sägs om vid vattentornet?
hahah nääh givetvis står det inte mitt på motorvägen jag bor precis vid det så jag vet ju vart det står men när du säger VID vattentornet så kan det tolkas olika, vattentornet är runt och finns många ställen att träffas på
Låter som vi träffas på Sony Ericssons parkering inne vid vattentornet.
Jag kommer dit 0825... och JPG med.
Aktuell matlista:
...
40. BeBe - Fläskfilé
....
SHIT... trodde jag skulle bli udan mad...
*lättad*
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |