Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
det missade alla utom du och jag:D

aha, då fattar jag! missade det totalt! sorry som sagt! haha, knäskrap jomenvisst...:D möjligen fotpinneskrap:D btw, såg att du har födelsedag typ nu väl? grattis!:yoparty

Tack! Men det är först om två dagar jag är ett år närmare pension och motorcykelåkning hela dagarna långa. Eller så står man och krattar trädgården och hytter med näven mot alla hojåkare hela dagarna i ända. :D

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Snart får jag :tuttar på besök! ;)
öl o vin samt middag! :tummenupp

lycka till ikväll :tummenupp ... och tack för en kanonrunda !!! ... efter båstad gick det riktigt schysst och vägarna efter E6an var riktigt grymma :)

nu ska det bli gott med en dusch efter 40 mil på hojen :)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
lycka till ikväll :tummenupp ... och tack för en kanonrunda !!! ... efter båstad gick det riktigt schysst och vägarna efter E6an var riktigt grymma :)

nu ska det bli gott med en dusch efter 40 mil på hojen :)

Tack själv! Men tänk på det här med att stanna mitt ivägen...jag vill inte torpedera dig på riktigt nästa gång. :pannkyss

Det var fan en hårsmån ifrån.....:gnissla

Haha, skål tillbauks, nånna beer senare och nu börjar jag fan redan bli lite trevlig :D

Och här har vi JKay-The burner! Mevericks intro i morse :tummenupp

Ja!! En jävla GUBBJÄVEL är vad det är! :mad: :huvet

Last edited:

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
mrMR hoppas att du får hem din hoj snart och att den inte är vandaliserad eller stulen när du kommer upp. Jävla elfel! Nåja....det är bara materielt.

Du som fick kopplingsvajern avdragen...hur gick det? :va Jag såg er aldrig i Båstad sen. Glömde fan i ta ert nummer för att kunna ringa o kolla dessutom! :huvet

Blev det till att avbryta allt körande? :va

Tack allihop för en riiktigt skön runda. :)

Och ja, hoppas du slipper allt börn-tjat nu Jkay. :hihi

Tack! :D

Erkänn nu att du har tränat i smyg.... :tungan

inte en enda sekund! :drool

Last edited:

tjille

Guest
Tack så mycket för en grym runda. Inte helt fel att komma hem och knäcka en öl på balkongen och sakta värma upp kroppen i solen.

Grym dag! Rätt sjukt att ni lyckades pricka sådant jefla fint väder.:tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Så, nu är vi himma och jag har öppnat en öl.
Jag är öm i axlarna och Tingeling är öm mest överallt.

Tack till alla deltagare för en fantastisk dag, viken uppslutning!!
Stort tack till alla Reisleiters och sistemän, speciellt till våra "rookies" Oas och Freon. JKay, kanonbra ordnat med maten, de funkade fint, inte alla som fattar vilket jobb det är att rodda en sån sak.

Så, sen får vi höra era bekännelser, "jag körde vilse i..."

Jag börjar:
Jag körde vilse vid Hovs Hallar, vi skulle inte upp till Hov igen för att sen ta oss ner mot havet och Kattvik. Men det var en riktigt trevlig vilsekörning!!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Så, nu är vi himma och jag har öppnat en öl.
Jag är öm i axlarna och Tingeling är öm mest överallt.

Tack till alla deltagare för en fantastisk dag, viken uppslutning!!
Stort tack till alla Reisleiters och sistemän, speciellt till våra "rookies" Oas och Freon. JKay, kanonbra ordnat med maten, de funkade fint, inte alla som fattar vilket jobb det är att rodda en sån sak.

Jag börjar:
Jag körde vilse vid Hovs Hallar, vi skulle inte upp till Hov igen för att sen ta oss ner mot havet och Kattvik. Men det var en riktigt trevlig vilsekörning!!
Det var inget vi märkte av, då räknas det väl inte? ;) :hihi

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag körde lite vilse...eller, jag kan inte kalla det för vilse. Snarare sket i det...vid Bosarp intill Eslöv. Vi kom ut inneifrån Kungshult istället för längre mot Eslöv. Annars var vi på spåret hela tiden! :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tack! Men det är först om två dagar jag är ett år närmare pension och motorcykelåkning hela dagarna långa. Eller så står man och krattar trädgården och hytter med näven mot alla hojåkare hela dagarna i ända. :D

ok, ska försöka komma ihåg att gratta om två dagar också då men skulle jag glömma det så har du iallafall fått ett grattis i förebyggande syfte:hihi
men jävla fusk!:mad: jag vill också vara panchis, det har jag velat sen jag var liten!:D mohahaha...:hihi gubbe:hihi

Jag börjar:

jag följde jkay så tekniskt sett har jag blivit vilseledd snarare än kört vilse:tungan

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...