Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Rubriken fel:
MCK Vilses Juldagspub är den nya.
Söndag kväll... lagom sliten efter helgens övningar, SH Pub fredag, födelsedagskalas lördag och Go Cart med SSEMse söndag.
Och naturligtvis spanar man redan in i framtiden mot nästa festtillfälle...
Vi är ju några som skall ner på JP´s Bakficka o kolla in Pedalens Pågar den 10/12 (se Dede´s tråd) men nu tänkte jag på juldagspub.
Hade ett snack med majtii, Mr K och Åsa detta. majtii föreslog Juldagen och idén gillades av oss andra, så nu har jag en enkel fråga:
1. Hur många kan tänka sig att gå på juldagspub den 25/12?
2. Vill du i så fall äta?
Vi startar i så fall något senare, samling runt 19:30 och eventuellt en bit mat vid 20- tiden.
Som vanligt, anmäl inte intresse om du ändå inte kan, vill eller får komma!
Drar inte igång något om inte intresse finns.
1. Maverick_ou812 - mat och dryck
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
MCK Vilses Juldagspub är den nya.
Söndag kväll... lagom sliten efter helgens övningar, SH Pub fredag, födelsedagskalas lördag och Go Cart med SSEMse söndag.
Och naturligtvis spanar man redan in i framtiden mot nästa festtillfälle...
Vi är ju några som skall ner på JP´s Bakficka o kolla in Pedalens Pågar den 10/12 (se Dede´s tråd) men nu tänkte jag på juldagspub.
Hade ett snack med majtii, Mr K och Åsa detta. majtii föreslog Juldagen och idén gillades av oss andra, så nu har jag en enkel fråga:
1. Hur många kan tänka sig att gå på juldagspub den 25/12?
2. Vill du i så fall äta?
Vi startar i så fall något senare, samling runt 19:30 och eventuellt en bit mat vid 20- tiden.
Som vanligt, anmäl inte intresse om du ändå inte kan, vill eller får komma!
Drar inte igång något om inte intresse finns.
1. Maverick_ou812 - mat och dryck
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Last edited by a moderator: