Sadam
Kan du svänga kör du för sakta.
yonsson skrev:Helvete vad folk det verkar bli! Ta kort på posta sen så vi som inte kan komma slipper missa det.
Jag kommer ha kameran på hojen så få se om de blir bra väther nu då
yonsson skrev:Helvete vad folk det verkar bli! Ta kort på posta sen så vi som inte kan komma slipper missa det.
Johanjulgran skrev:Jag tror jag hittar dit nu
Ska vi från norrort mötas på mcd upplandsväsby och åka gemensamt?
Det tar vell ca 30 min dit i någorlunda laglig fart om det inte är allt för mycket trafik.streetfighter1 skrev:Det tycker jag!
McD Väsby 12.00? Eller är det för sent?
Johanjulgran skrev:Det tar vell ca 30 min dit i någorlunda laglig fart om det inte är allt för mycket trafik.
Så det borde funka om vi inte väntar allt för länge innen vi åker
Perfecktstreetfighter1 skrev:Då spikar vi Mc Donalds Väsby fredag 4/6 11.45-12.00.
Johanjulgran leder oss förhoppningsvis rätt.
Bikerbitch skrev:Cirka tre dagar kvar nu. Det börjar bli pirrigt! I förra veckan sa rektorn att man inte får parkera på skolgården. Men, det är svårt att få plats med hojarna på gatan.. Så ni får väl försöka lösa det där på bästa sätt
Hela veckan skall tydligen ha rätt bra väder, hoppas fredagen blir kanon!
Gubbrejsarn skrev:GUBBREJSARN kommer att stå alldeles efter trafikljusen vid Skogskyrkogårdens T-banestation från 12 till 12.30 och samla in de som inte vet vägen sista biten till Kärrtorps Gymnasium.
Signalement: gubbe som bär en svart tröja det står "Gubbrejsarn" på, och har en röd/vit gammal Honda.
SamGun skrev:Kanonbra. Jag ansluter där. Är det själva infarten till skogskyrkogården du kommert att stå vid?
Nej då, det duger så bra så med raffsettet & stilettklackarna.betsy skrev:Borde man köra genom skogen och dekorera sig i björkris också
Ändra signaturen då'ra!!Bikerbitch skrev:Spam spam. Varför inte passa på att ta en skön hojtur efter alltihopa?
1 dag kvar nu!
Gubbrejsarn skrev:GUBBREJSARN kommer att stå alldeles efter trafikljusen vid Skogskyrkogårdens T-banestation på Sockenvägen, från 12 till 12.30 och samla in de som inte vet vägen sista biten till Kärrtorps Gymnasium.
Signalement: gubbe som bär en svart tröja det står "Gubbrejsarn" på, och har en röd/vit gammal Honda.
Tjoffe skrev:Fick punktering nu i kväll så jag kan inte närvara imorrn tyvärr.
Grattis på studenten iaf
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |