EnbartWebspy skrev:eller bara Go West?
Palmas skrev:Hmmmmm, det är kanske en idé. Hoppas bara att den har kommit ut tills dess, då är det bara att åka Minimoto eller minicross är det som står högst upp på inköpslistan bara den lilla kan gå.
Det är ju lugnt!! De säger att man oftast får barn sent när man får för första gången så för dig måste det ju finnas massor med marginal. Och med en snabb hoj är du ju tillbaka på nolltid! Nä det är taskigt när nåt annat kommer i kläm men som kille är man ju lösningsorienterad, dvs allt går att fixa bara man vill.Da Fris skrev:Planering eller inte? Trodde jag var smart, våran är planerad till 12 juli. Det tog ett tag innan jag insåg att det var tre (!) dagar efter Iron Maiden i Gbg. Du kan ju tänka dig gummans min när jag föreslog att jag tar bågen för då hinner jag "nog" hem med tanke på att hon är förstföderska. Att jag sedan har en nylevererad Minimoto till kotten blidkar inte den som bestämmer. Det är inte jag om någon undrar, det enda jag har i vårat förhållande är pengarna.
The_FacultyGirl skrev:Klart man ska dit!
Blir väl fredagen eller lördagen.
Palmas skrev:Det är ju lugnt!! De säger att man oftast får barn sent när man får för första gången så för dig måste det ju finnas massor med marginal. Och med en snabb hoj är du ju tillbaka på nolltid! Nä det är taskigt när nåt annat kommer i kläm men som kille är man ju lösningsorienterad, dvs allt går att fixa bara man vill.
I mina mässplaner har förhandlingarna tagit en ny vändning. Jag frågade lite snällt att om bäbisen kommer inom några dagar nu, typ innan den femtonde Januari, skulle det inte vara ok då om jag åker på mässan? Det skulle ju vara bra för min lilla butik menade jag. Hon sa att om jag har råd och vill så får jag åka. Jag gör nu allt som går för att bäbben ska komma ut.....
Jag bestämmer inte hemma heller. Jag bestämmer bara när hon har bestämt att jag får bestämma.
Lycka till förresten!! Det är en jäkligt spännande tid och sen vet man inte alls vad som händer.
Tobbe_N skrev:malmö.... va fan, kan vi inte ge tillbaka hela skåne till danskarna.
iof så skulle danskarna väll se det som en krigshandling...
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|