Mcmässan i Göteborg

Ska du till Mcmässan?


  • Antal röstningar
    0

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Kommer vara där lördag o söndag (med risk för viss bakfylla på söndagen)

Åker ner på fredag eftermiddag från stockholm.... är det ner eller upp ? eller bara Go West?
 

Yngve

Life sucks, then you marry one who don`t
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Norge
Hoj
Hayabusa 1585 Hayabusa 1471 ZX998R B-King 1507
Jeg kommer på Fredag

Hayabusa 1600
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Palmas skrev:
Hmmmmm, det är kanske en idé. :tummenupp Hoppas bara att den har kommit ut tills dess, då är det bara att åka :lol Minimoto eller minicross är det som står högst upp på inköpslistan bara den lilla kan gå.

Planering eller inte? Trodde jag var smart, våran är planerad till 12 juli. Det tog ett tag innan jag insåg att det var tre (!) dagar efter Iron Maiden i Gbg. Du kan ju tänka dig gummans min när jag föreslog att jag tar bågen för då hinner jag "nog" hem med tanke på att hon är förstföderska. Att jag sedan har en nylevererad Minimoto till kotten blidkar inte den som bestämmer. Det är inte jag om någon undrar, det enda jag har i vårat förhållande är pengarna.
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Da Fris skrev:
Planering eller inte? Trodde jag var smart, våran är planerad till 12 juli. Det tog ett tag innan jag insåg att det var tre (!) dagar efter Iron Maiden i Gbg. Du kan ju tänka dig gummans min när jag föreslog att jag tar bågen för då hinner jag "nog" hem med tanke på att hon är förstföderska. Att jag sedan har en nylevererad Minimoto till kotten blidkar inte den som bestämmer. Det är inte jag om någon undrar, det enda jag har i vårat förhållande är pengarna.
Det är ju lugnt!! :tummenupp De säger att man oftast får barn sent när man får för första gången så för dig måste det ju finnas massor med marginal. Och med en snabb hoj är du ju tillbaka på nolltid! Nä det är taskigt när nåt annat kommer i kläm men som kille är man ju lösningsorienterad, dvs allt går att fixa bara man vill. :lol

I mina mässplaner har förhandlingarna tagit en ny vändning. Jag frågade lite snällt att om bäbisen kommer inom några dagar nu, typ innan den femtonde Januari, skulle det inte vara ok då om jag åker på mässan? Det skulle ju vara bra för min lilla butik menade jag. Hon sa att om jag har råd och vill så får jag åka. Jag gör nu allt som går för att bäbben ska komma ut.....

Jag bestämmer inte hemma heller. Jag bestämmer bara när hon har bestämt att jag får bestämma.

Lycka till förresten!! Det är en jäkligt spännande tid och sen vet man inte alls vad som händer.
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Klart vi ska dit! Åker lördagen, mässa lördag, fest på hotellet (gothia towers, fyra st. Sky executive rum är bokade vägg i vägg), utgång på natten, hemresa dagen efter.
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Yeaaaaaaaah! jag kommer också! först ska vi ner till danmark o fylla bilen med :fyllisar

Så vi kommer på lördagens mässa
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Funderar på att gå på lördagen, trots allt folk.

Nåväl, får se hur det blir. Ingen SHtröja på mig iaf ;)
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Nån som vet om dom nya KTM.erna kommer ställas ut?
Superduke och den andra...
Eller är det för tidigt?
Eller för sent kanske.. :)
Missade ju förra mässan
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vilken monter/handlare kan tänkas ha de lägsta priserna?

Visserligen lär det väl märkas. Men finns det någon som brukar vara billigare?

Oxtar, framförallt.
 

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Förslöv
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Jag +3 ska dit på fredagen. Hoppas att kunna fynda lite crossgrejer då man får sin nya pitbike samma vecka!
 

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Japp, ska dit med jobbet Tors lr Fre... Åker jag privat så blir de på helgen...

Ser fram emot att torrbryta lite, få tillbax suget ( sådär så att det blir outhärdligt ) så man kommer torrgasa direkt man kommer hem :) Kolla stövlar, ställ, fina tjejjer och justa hojjar!

Hoppas fynda stövlar, bra att ha prylar ( vet inte vad dock ) man brukar alltid impulsköpa nått :tummenupp Löningen lever farligt :mad: måste köpa dator och ny mob samma månad samt sälen resa :huvet

Men det brukar vara kanon! :tummenupp
 

Razr

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Öland
Hoj
Kawasaki zx10-R
Klart man ska dit.

Fast jag ska iof jobba där hela mässan.. Håller till i Flying Eagles monter hela mässan o ska kränga grejer.. :banana
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Helvete!

VM i trådlyftning!

Denna tråd var ju för förra året!

Men men.....

Jag e där ons-sön :fyllisar

/A
 

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Förslöv
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Hoppsan, där ser man vad man är kapabel till när man för en gångs skull ser till o söka lite.... :rodnar
 

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Tjörn/Västkusten
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
Palmas skrev:
Det är ju lugnt!! :tummenupp De säger att man oftast får barn sent när man får för första gången så för dig måste det ju finnas massor med marginal. Och med en snabb hoj är du ju tillbaka på nolltid! Nä det är taskigt när nåt annat kommer i kläm men som kille är man ju lösningsorienterad, dvs allt går att fixa bara man vill. :lol

I mina mässplaner har förhandlingarna tagit en ny vändning. Jag frågade lite snällt att om bäbisen kommer inom några dagar nu, typ innan den femtonde Januari, skulle det inte vara ok då om jag åker på mässan? Det skulle ju vara bra för min lilla butik menade jag. Hon sa att om jag har råd och vill så får jag åka. Jag gör nu allt som går för att bäbben ska komma ut.....

Jag bestämmer inte hemma heller. Jag bestämmer bara när hon har bestämt att jag får bestämma.

Lycka till förresten!! Det är en jäkligt spännande tid och sen vet man inte alls vad som händer.


Varför lägger du inte ut listan här....
:confused: :confused:
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Tobbe_N skrev:
malmö.... va fan, kan vi inte ge tillbaka hela skåne till danskarna.

iof så skulle danskarna väll se det som en krigshandling...



Du får nog ta å se upp för arga skåningar på mässan nu ...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top