Du skrev att allt är av intresse, har du kollat upp t.ex. DT osv?
Jag har aldrig kört sport 125-a, så jag har ingen jättekoll.
Om du kollar trådarna i det här forumet så ser du att stor del av de "nyskurna"
trådarna handlar om RS. Tyvärr.
Min DT har gått 1300 mil utan större problem än en läckande packning som kostade 200 kr totalt att få utbytt.
Om grejerna är servade som de ska, och av rätt folk (!) så tror jag att det är ett många gånger bättre köp att satsa på den hojjen, än att köpa en motsvarande hoj utan stämplar.
Jag tror inte att det är så vanligt med fullstämplat servicehäfte till 125r.
Vad du gör, impulsköp inte!
lycka till
Jag har aldrig kört sport 125-a, så jag har ingen jättekoll.
Om du kollar trådarna i det här forumet så ser du att stor del av de "nyskurna"
trådarna handlar om RS. Tyvärr.
Min DT har gått 1300 mil utan större problem än en läckande packning som kostade 200 kr totalt att få utbytt.
Om grejerna är servade som de ska, och av rätt folk (!) så tror jag att det är ett många gånger bättre köp att satsa på den hojjen, än att köpa en motsvarande hoj utan stämplar.
Jag tror inte att det är så vanligt med fullstämplat servicehäfte till 125r.
Vad du gör, impulsköp inte!
lycka till