Raderad medlem 61114
Guest
Hehe! Det var imorgon! Så blir nog inte mer kört nu på ett tag. Student imorgon, ungarna kommer på Fredag för Pappa - vecka. Tors-söndag är jag på Falkenberg. Däremellan måste jag serva hojen och packa om ljuddämparen
Kör i skinnställ, var svimfärdig efter 6 mil =(. Man ska väl inte klaga på värmen men det tar väl ett tag att vänja sig
hehe runt 15 grader o sol e helt underbart i skinstället men idag är de fan varmt! men helldre dra omkull svettig i ett skinnställ än svalkad o fin utan det
Nylagt Oljegrus mellan Backamo och lilla Edet, ta det försiktigt om ni är där!
"Oljegruset" ligger där av en orsak,folket har tröttnat på bombande sporthojar. Därför ser det ut som det gör. Men får helt enkelt skylla sig själv,kan räkna in mig själv där.
Skitsnack! Senaste 2-3 åren har de oljegrusat varenda väg i trakterna, inklusive den totalt värdelösa vägen förbi sjön mellan ucklumstappen och Västerlanda som är helt omöjlig att köra hoj på. Höll förövrigt på att gå omkull där för nåt år sedan när jag skulle kolla hur vägen var efter att inte ha kört där på några år. Varningdskylten stod I höjd med att gruset började så där kommer jag knappt över lagligt tempo och halka runtom bambi på hal is.....
Nä det är en budgetlagning de gör....När de grusade vägen i edet sist kunde jag räkna till över 20 st nya stenskott på bara bilens ruta, plus motorhuv och front.... Från mötande bilister främst.... Tack för den trafikverket...
Vad säger ni om lite körning på Tisdag eller Onsdag om vädret är bra?
Ravioli, Polacken och ni andra!? Ska vi säga Tisdag kl 18 på donken i Stenungsund? Jag bjur på på planeringskaffe innan vi drar. Kan ni någon rolig rutt så presentera den där! Jag vill gärna kunna rulla hemåt kring 20 - tiden.
Ser vädret piss ut skjuter vi på det till Onsdag.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|