Okey grabbar ni har läst böcker, kanske har begränsad ekonomi tror ni kan motor, snackar eran dynga om planing m.m men man behöver inte tro det inte finns mer för det gör det!! För fan min fråga var inte om det var möjligt att krämma ur så mycket hk, utan vad jag skulle åka fast för om jag körde på gatan med cykeln i detta skik. :kocko :kocko
Jag har installerat blåa neon ljus olagliga mini blinkers och snart 160cc kit med trimavgassystem, förgasare och öppet filter.
Om jag blir stannad vad gör polisen, db test river av kåpor tittar cylinder volym.
Vad får dom göra vad tror ni att dom gör om man skulle bli stannad.
Eller blir man bara kallad till kontrollbesiktning och hinner därför plocka av allt skit
Den kommer att gå med mer än 25kw och 160cc, med andra ord tung utan begränsning, kan man åka dit för att åka oregat och utan körkort???
Jag har installerat blåa neon ljus olagliga mini blinkers och snart 160cc kit med trimavgassystem, förgasare och öppet filter.
Om jag blir stannad vad gör polisen, db test river av kåpor tittar cylinder volym.
Vad får dom göra vad tror ni att dom gör om man skulle bli stannad.
Eller blir man bara kallad till kontrollbesiktning och hinner därför plocka av allt skit
Den kommer att gå med mer än 25kw och 160cc, med andra ord tung utan begränsning, kan man åka dit för att åka oregat och utan körkort???